dapat award! aku cewi...^_^

Weewiiitttt!
Buat pertama kali zozu dapat award.
Maka dgn muka x malunya terus gi amek award tu kat
belog yg kasi neh.

Belog kepunyaan adek manis cinta hati..daily purple dairy
huahahahha tetibe kuar ayat bodek..

Adek manis..tenkiu bebanyak sbb pilih cik puan lawa
punya belog neh..errr..bukan2..
belog kepunyaan cik puan lawa...haaa..tu baru betol hahaha..

Ini award yang cun melecun versi ungu..
hahahhaha
adek kakak suka ungu ya?

Tenkiu kepada mak bapak,adek,kakak,boypren tercinta,
adek manis suka ungu dan bla..bla..bla..
hahahha cam diva x sedar diri trima award!

ni kene jwb soklan dia jap..
dup dap dup dap jtg hati..
cam nak peksa spm pon ade neh haha..
OVER!
1) 7BUTIR2 TENTANG DIRI KORANG (AKU LAH TU).
CTH NAMA UMO N LAIN2.

1= Nama glamor aci2 buka pintu tak? kalau tak buka x pe lah..kite jwb taun dpn hahahaha..
ok2 sila serius cik puan  lawa! hurm2...nama saya Zoey zau yah muhamad..
jangan buat2 hairan nama cam dak laki..tu gila glamor punya pasal haha..!

2= umo saya 12 taun cikgu!
 ye cikgu saya tahu saya x sedar diri ckgu..
ape?ape?ape? 22 taun?
eh2..22 taun tu nenek saya bukan saya..hahaha

3= Saya ada 4 abg (sorang dah meninggal) yg macho2 belaka..
err...ok,x bape macho cam bapak muda2 tp macho  la gak kan huahahaha..
2 kakak yg slalu dibuli,dipau dan di..di..di..bape byk malang depa ade adek camni kan?
1 adek perempuan yg cam ibu tebuan (tebuan pon x mo ibu camni) haha..!
ramainyer kami badek2 sbb 2 ibu...so jgn heran plak k..hehe..

4= Berat saya cuma 38kg sejak 3 taun yg lepas.
tips tuk kurus? sng aje..carik lah penyakit byk2 pastu konpem anda lebih kurus 
dari cik puan lidi hahaha..

5)= tinggi saya 160cm..sah2 x sesuai dgn berat td kan?
x bape nak tinggi,tapi tetap berbangga sbb lebih
tinggi dari orang yang punya tinggi 159cm kan? kan? kan?
errr..apekah motif?

6= Kerja saya? err...saya sudah tiada kerja
kecuali buat2 ade kerje hahaha..
saya adalah tukang mekap..bukan tukang paip,
bukan juga tukang karut..hehehe..

7)= Hobi saya melantak bukan dihentak..
membaca (skema binti ratna) juga dibaca..
beron9..err..on9 yer adek2,,jgn fikir lain hehe..

2) HERO 

Hero malaya,hero hindustan dan hero tua..hahhaha
aku tipu!
Hero saya dah tentulah hencik bapak,Muhamad bin saad
my bro sekalian..zakree,ahmad shahril,zulkifli dan zamzuri.
tak lupa kepada hencik boypren tercinta,A.A...hahahha
Mereka byk berkorban(mungkin) dan menerima diri saya seadanya..
hukhuk tetibe sadiss yg amat..


3) SERAHKAN AWARD PADE SESAPE.

Pada semua yg mebaca neh.
saya suka semua blog yg saya follow.
dan saya rasa semuanya comel2 belaka.
tahniah tuk diri anda.
dan silalah berbangga ya..

4) PESANAN TUK JAGA AWARD NIH ELOK.

Dah tahu pon kan?
simpan la award neh elok2 ya.
x kisah lah nak simpan di utan simpan
ataupun nak simpan di dalam sampan,
yg penting SIMPAN ELOK2!
kalau tak,aku lempang sekor2..
hahahaha...


 Bukti cik puan lawa x tipu yg dia dpt award.
Besaukan mata tgk betul2..nama siapakah itu?
x tahu? meh aku sekeh meh..
hehehe..

Ini gambau yg cik puan lawa antar tuk join contest.
Nampak tak link kat bawah neh?
pakat2 lah klik pastu like page dia,pastu baru like kat 
gambau cik puan pasan lawa neh..akeke..
Kalau menang alhamdulilah leh buat perubahan
kat kawasan korang kan..hehe cam nak jd YB gayanyer!

Ok murid2..sekian pelajaran tuk hari neh.
cikgu dah penat nak potpet2..
*bukan awl2 tadi jd ank murid ke? tetibe naik pgkat jd cikgu =.="
Bersurai sekarang..

5 comments:

§¥åïññïê¥ þúrþlê Lövêr said...

haha ,,!!
thx yeahh ..
n welcum .. haha ,,!
:)

zOeY zAu YaH said...

tq bebanyak ya adek cumel..=)

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

ehh ada award laah!

nora amila ghazali said...

jalan sini... nak minta tolong vote no 11... no 11... kumpln 1.. http://bpm-undi.blogspot.com/

zOeY zAu YaH said...

fifey: org kasi kite pon terharu lah huhu..

nora: wokeh bebeh!