~Henna hey~

Assalamualaikum semua..

Sila jangan salah paham..
henna itu bukanlah mak cik saya..
itu juga bukan nama nenek saya..
Henna itu adalah nama saya..huahahaha..TIPU!

nipu sangat ler kalau sesape tak tahu ape tu henna..
*kalau lelaki mmg aku phm..
Dey thambi! henna tu inai la weh..INAI!
*pe motif tetibe nak marah =.="

Cik zozu ska pakai sejak tecik2 sbb sejak dulu 
dia mmg ska berangan nak tawen huahahaha..
pitnoh diri sendiri..

Baru jap tadi cik zozu ukir inai..
corak x dapat dikenalpasti sebab dia mmg
ska2 hati hahaha..

P/S: Banyak giler corak cik zozu penah buat tapi
semua gambau dah ilang smalam..
pendrive masuk kuman selsema..TENSEN! 
gambau ribu2 keping ilang camtu aje!!!
*Ade tak sesape nak sukaneka 
bg zozu lempang kuat2 time neh?

Nih baru buat tadi tahu..panas dari oven hahaha...
Mak dah lari jauh2..katanyer busuk giler! ye ke mak? 
ke mak jeles sebab x ukir kat tgn mak? hahaha..ANAK DURHAKA!

Tengok2..merah kan? kalah mak ngah! hehehe..
err...maksud zozu inai mak ngah*selamatkan diri =.="
ni corak tuk tapak tangan.
comot kaler oren tu bekas pakai yg hari tu...
alaa..hari tuu..time kawen tu..huahaha...
*giler dak neh gatai nak kawen!

Taaaddddaaaaa...! tangan pengantin dah siap..huahahaha...
Pe la corak aku buat tu..
cam utan rimba blakang umah aje ghopanya..
*umah hang mana ada utan cek oii..

Neh time raya aji lepas.
Orang sibuk nak raya,dia lak sibuk nak berinai..
cewi toi! hehe..

Gunalah inai cap kambing ini..
nescaya hasilnya nanti amatlah merah kalah warna darah..
akeke..nampak sangat aku ska tipu.
Cik zozu pakai cam lam gambau neh.
warna dia betul2 merah..bukan cekelat ataupun itam.
kalau kat sini la kan harga dia RM10.00
Tapi kalau kat kelantan harga dia RM2.00 aje tahu!
Murah giler tuuu..giler pon x murah camtu hakhak..
Cik zozu ska pesan kat abg ipar yg slalu gi outstation kat sana.

Nampak tak budak neh? nampak? nampak?
Ha dia neh kaki berinai gak neh..kaki je bukan tgn hahaha...
x de lah..dia adalah bahan eksperimen cik zozu..
jadi mangsa tuk conteng2 kaki tgn dia.
Pantang nampak inai mula la gedix2 kalah cik dia neh hehe..
*gambau neh dia x ukir inai plak...x leh nak tayang huhu..

Terima kasih kerana membaca blog saya =)

p/s: *Ramainyer silent readers saya..tq byk2 yer^_^
   
       *Nak kamera tuk b'day saya huhu..
      

6 comments:

PrINCeSz YaNa said...

waa.... suka jugak...
lau kt cni nk bli jenama tuh kat ne ek??? bnyk yg dijual x terang...
lau nk order skali ley ??
murahnye kat klantan....

zOeY zAu YaH said...

haha..x tulis brand tu lam bahasa melayu.x tau le..try carik kat kedai india.Buat masa kang abg ipar outstation kat tempat lain,x p dah kelantan..sorry ya.

Arine Romano said...

hhehee..kite suke berinai lah..lme ta berinai..kt jari ni pon nmpk ckt jr colornyer..pndai u lukis..cntik2!!

momoc said...

wahh^_^..cik momok ske la layout bru nih..

sorry la cik zoey lama cik momok x membebel..bz kan main (hahaha..bajet cm YB plak nih~_~")

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

santek inai 2 zoyah..tp yg kat tapak tgn tu kan..comot sikit...hhehehe

zOeY zAu YaH said...

arine: nanti kite berinai sama2 ya..
ssh nak ukir tau tp slalu buat ok lah sket2 haha..

cik momok: ska ye? zoey pon ska,ska tukar2 haha..nanti buat entry mcm slalu siap gambau byk2 k? haha..

hencik patik: mmg comot sbb bekas yg lama hari tu x hbs ilang lg dah gatai nak ukir yg baru haha..