Sian tangan haku..

Assalamualaikum..
Sesungguhnya saya seorang yang tidak ada kerja.
Kasihan tangan ini,balik2 dia saja yang menjadi mangsa
kerakusan si budak yang tidak tahu nak buat apa.

Selepas menonton perlawanan..eh pernikahan ayu dan zakuan,
terus saya nak tiru inai macam ayu.
tapi saya punya jadi 'layu' sebab tangan terketar-ketar
macam ada gempa bumi satu malaya..
tapi rasanya tidak..tidak...
terketar-ketar sebab terpaksa tekan inai 
yang nak habis tu dengan kekuatan kuda 
ehok! ehok! (ini bunyi  si ekor keriting kan?).


Tapak sulaiman eh tapak tangan..hihi..
Corak taman rashidah utama hakhak..!
Tangan macam budak2 pun ada hati nak lukis
bunga2 cinta yang bermaharajalela..haha..




25 januari saya keluar..
nak jumpa customer juga nak berpoya-poya dengan
sidia..tapi customer tak jadi datang,jadi saya dengan 
hencik boypren jalan2 saja..


Mekap hari ini..
Mata: pink+merah dan kat hujung simpang
bukan..bukan..hujung mata kelabu shining+hitam.


Bajet cun cik puan lawa nih..
Selendang sponsor by cik puan lala.


Saja2 pergi ke tempat kerja kawan..
bila si cik gepren sama kawan pongpang2
kuar air ujan,si hencik boypren leka main game pinjam
 Mungkin sidia malas nak layan gepren yang 
cakap banyak macam murai ini hehe..


Teman sidia makan.


Sangat suka kacau sidia..
Dah penat potpet2 kat hencik boypren,
saya mula gatal tangan nak snap2 gambar.
aksi hencik boypren menunjukkan dia tak rela
ambil gambar gedix2 macam saya kah kah..


Memandangkan dua kekasih hati tidak sihat,
maka kami telah pulang ke rumah lebih awal dari biasa.
didepan umah sempat pulak snap2 gambar.


Tak habis2 RM2 itu.


Tahu tak...didepan hencik boypren pun
ada lelaki berani2 ushar saya macam nak makan pizza!
Hencik boypren ingat itu kawan saya,
tapi saya tak kenal pun mereka.
siap panggil2 bila saya jalan dengan hencik boypren.
cepat2 saya pegang lengan hencik boypren.
Ini bukan kali pertama..
kadang2 ada lelaki berani peewiiit2 sama saya
didepan hencik boypren tauu..
Gilos! 


Pesan hencik boypren..
makan ini sambil on9..
keh keh..tahu2 saja saya suka on9 
sampai lupa nak makan nasi.




Mari klik nuffnang saya.


Terima kasih kerana membaca.


Tata =)