Tutorial lipstick.

Assalamualaikum..

Nak bagi lipstik tahan lama?

semua orag dah tahu kot..

tapi nak buat gak...

suka hati lah kan..
hahaha..
hukhuk! okes..sudah tercekik air liur sendiri..

jom mulakan..

Ini mulut saya(motif bagitahu?).

1. Sapu mentega..eh bukan! sapu concealer seluruh bibir.
sapu rata2 ye puan2..

2. Pedap2 loose powder seluruh bibir.

3. Lukis tepi bibir guna lipliner.
pakai juga seluruh bibir.
saya suka jenis pensil yang agak kering
sebab ia buat lipstick kita tahan lama.


4. Pakai lipstick.
guna brush la lagi senang rata.
nak lagi mengancam,guna la lip gloss.



Tips:
*Pakai lipliner kaler lain,lipstick kaler lain
dan lipgloss kaler lain pun boleh tau.
yang penting last skali blendkan dengan
 berus atau jari untuk sebatikan warna.
anda akan dapat warna baru yang cantik.

*Boleh juga selepas buat macam saya bagitahu tadi,
lepas pakai lipstick tu pedap2 lagi loose powder..
dan pakai semula lipstick.
lagi tahan tau..

Selamat mencuba..


Selepas ini nak buat contest tapi tertakluk
kepada terma kelapangan dan syarat kerajinan
kahkah..


Klik la nuffnang saya..nak kawen ni haha..

terima kasih..tata=)