Bila duduk saja...

Assalamualaikum...

Orang yang mengangur macam saya 
memang banyak masa terluang a.k.a duduk saja..
eh bukan..bukan..saya tak suka gelar diri pengangur..
kan lebih manis gelar..
'SI MUA YANG BELUM DAPAT JOB,
MAKA INI ADALAH MASA BEREHAT UNTUK BELIAU'
*Sape taktau apa itu mua meh nak sekeh sorang2..ha ha..

Tapi....saya suka sangat buat kerja kreatif..ke diy? ke hape ha?
*ya ampun...! bengap juga tuan blog ini ya!

Jangan tak tahu..selain mekap,saya suka dan ada kebolehan
buat hantaran,gubahan bunga,ukir inai ,pastu kerja2 yang
saya tak tahu nak panggil hape tu 
cam buat head ribbon dan headband sendiri.
Lepas mandi terus rasa nak buat inai ini.
bapak kata..
"tangan elok2 na pi conteng pulak'
errr...hencik bapak..ini adalah ukiran inai..
anak anda bukan seorang vandalisma yang kemaruk
nak conteng2 secara haram lalu tangan sendiri menjadi mangsa..
ha ha ha...

Ini tapak tangan..
main hentam saja ukir macam ini..ha ha..

Selalu sangat saya buat ini...
hiasan atas ribbon yang bling2 itu sebenarnya
corak di kain.
saya gunting dan lekat atas ribbon itu..he he..

Owh itulah  kerja saya bila tak ada kerja.
buat untuk suka2 saja tapi ada pulak yang order he he..

Klik nuffnang saya.dah lama berangan nak kawin nih haha..

Terima kasih.

16 comments:

Grape Moon said...

wow,lawa nya corak inai tu~ :DD

ziema said...

zoe!!! cantik la inai tu!!! ziema penah cuba tapi hampeh!!
tangan tak berseni hahaha :p

Atien Dyana said...

atien pon suka wat henna.. tp kering poket klau wat slalu.. pling simple design rm5.. huhu.. nasib bek cik zoey duk jauh klau x, mmg atien mntak cik zoey wat n discount kan lh.. hoho.. by the way, headribbon sgt cantik..

Cik Embun said...

tolong laaa..
geli aku tgk tgn tuh...

zOeY zAu YaH said...
This comment has been removed by the author.
fathiahRAIHANA said...

nakkk pakai inai jugakkk . lama gila tak pakai ^^

zOeY zAu YaH said...

grape: hentam2 ja tu hehe

zOeY zAu YaH said...

ziema: try byk2 kali ok

zOeY zAu YaH said...

atien: kita leh geng nih haha

zOeY zAu YaH said...

cik embun: hg x ska tp aku ska haha

zOeY zAu YaH said...

fathiah: moh kita ramai2 haha

n u r k i m a said...

cantek inai..

btw,sy telah tag kamu..jangan nanges yer!heeee~

http://nurkimaderes.blogspot.com/2011/02/my-14-minute-survey.html

zOeY zAu YaH said...

nur: inai suka2..ye ke? nk tgk hihi

♥Ana el Zahra♥ said...

cik zozu...kamu sgt kreatif. lepas ni try ukir inai kat muka lak..heheh

JIVEBUMZ said...

comelnya kamu!
mata booolattt

neway akak pon dah link kan kamu yer..

jap2 nak follower plak :)

zOeY zAu YaH said...

cik ana: aiseh...kreatif x kena tempat tu hahahaha...

jive: biasa2 je..tq ye kak