buat inner jadi muncung dan rasa selesa bila pakai.bukan macam selalu tu..

Assalamualaikum..

Kenapalah tajuk mesti panjang berjela macam itu?
Itu bukan yang paling teruk..
yang teruknya sebab cara buat inner muncung macam selalu juga ha ha..

eh nanti..nanti..saya ada cara nak buat bagi selesa bila kita pakai.
tahu tak..kalau tetas inner macam biasa untuk bagi muncung..
bila kita pakai rasa tak selesa.asyik nak kena alter bagi melekat 
elok kat kepala dan tepi muka.terutama bawah telinga.

So saya ada cara sendiri..direka sendiri secara ska-ska hati
ha ha ha..

Moh tengok camner caranya..


Tetas inner guna cara biasa juga.

Itu tempat yang perlu ditetas.
sambil tetas sambil try kat kepala untuk pastikan
panjang mana perlu tetas dan setakat mana muncung tu kita nak..

Jahit mati kat tempat yang anak panah no.1 tunjuk.
Tu untuk elakkan benang yang lain terkeluar atau tertetas lebih panjang.

Inilah yang lainnya..ke saya sorang jek rasa ini lain? ha ha..
Jahit mati kat anak panah no.2 tunjuk.
tu hujung inner. nak tahu kenapa saya buat camni?
sebab bila pakai inner akan elok terletak kat kepala dan muncung pun jadi lebih cantik.
Kalau buat camni inner tak gerak2..senget2 cam selalu tu.
naik motor rempit ke wekang ke elok jek..takyah nak
sibuk2 betulkan inner dah..

Tengah2 tu memang biar terbuka hokeh..
terbuka tu yang buat inner jadi muncung.

Camni lah..tengah2 tu terbuka ya..jangan salah sangka dengan 
gambar ini pula.saya saja lipat elok2 nih he he..

Macam ini...
tapi kan yang ini saya tak alter elok2 lagi..so dia jadi cam
tak bapa selesa gak pas pakai..now semua dah dialter..

Klik nuffnang..mahu kawen sehhh ha ha..

Terima kasih sayang..=)