I LOVE MY BLOG CONTEST

Assalamualaikum..
 saya mahu join satu lagi contest
yang dianjurkan oleh si comel
Walaupun saya jarang bernasib baik dalam cotest,
tapi saya nak join jugak..huhu..

 Nak tahu lagi klik SINI

I LOVE MY BLOG....
Sebab blog ni buat saya lagi femes!
kah kah tipu dan perasan..
okes mari kita serius..
saya sayang blog saya sebab kat sini saja
saya boleh luah apa yang saya rasa.
Kutuk2,complaint2,sindir2...errr...apsal banyak yang jahat?
OWH TIDAK..TIDAK..!
saya bukan seorang yang jahat okeh..
Saya luahkan perasaan cinta saya(geli haku dengar),
kehidupan,kasih sayang,aktiviti harian dan tutorial mekap.
nak merapu meraban pon blog nih tak kisah..
tapi rasanya kalau blog ni boleh berinteraksi,
mahu saja dia terajang bila saya tulis bukan2..
atau paling kerap mesti dia muntah ijau bila saya berfeeling2..
kah kah..nasib lah kau tak hidup ye blog.

I LOVE MY BLOG..
Sebab saya dapat ramai kawan kat sini..
kenal orang2 yang fofular even sebelum nih tak tau
pun sapa depa ha ha.. gelak kat diri sendiri sebab jakun.
contohnye yuyu zulaikha..
hai kamu..

I LOVE MY BLOG...
Sebab blog dah jadi diary saya.
seumur hidup saya tak ade diary..
Saya tulis ape yang saya mahu..
saya juga tak perlu rasa malu2 tucing siam
sebab saya tak pernah bersua dengan kebanyakan followers.

I LOVE MY BLOG...
Sebab..
*hey cik minah,perlu ke kau sebut 'sebab' sebanyak
100209303 kali ha?
ehem2..sila maafkan saya sebab terbergaduh
dengan diri sendiri
Moh sambung...
saya dapat eratkan silaturahim dan menambah rakan.
ada yang menjadi rakan rapat saya melalui blog.
Bila saya meluahkan sesuatu,
saya akan mendapat maklum balas dan pendapat
dari rakan2 blogger.
Hilang kejap masalah saya..TQ SEMUA..

I LOVE MY BLOG..
Saya boleh masuk macam2 contest yang best!
macam contest ini..
err..saya sedang bodek cik penganjurkah?

I LOVE MY BLOG..
Saya boleh join beberapa blogger group
kat fb sambil berpeeeewwwwiiiiiiiittttt!
jejaka hensem..he he..
eh2 mane ade...

I LOVE MY BLOG..
Saya boleh mempromosikan bisnes saya
dengan efisien..cewah! ayat ala2 business woman
yang berjaya..ha ha..

I LOVE MY BLOG..
Saya dapat banyak informasi yang saya 
tak pernah tahu..
Mengenai hal agama,it,berita terkini,fesyen,
mekap dan lain2 yang berguna..
ehem2..nampak sangat haku nih tak up-to-date
dengan hal2 macam ni hek hek..


I LOVE MY BLOG...
sebab macam2 ada..!
Anda nak tahu aktiviti saya?(bajet artis ke hah?),
Cara bermekap?
Beli baju lelong? selendang dan lain2?
Resipi?
Semua ada kat blog ni..
he he...pomote versi perasan jap..

Okes itu saja..
harap anda dan cik yuyu tak pening kepala baca
entry saya yang merapu tahap pujangga..
kah kah perasan buat kesekian kalinya..!

Saya tag 3 ahli nujum pak belalang..

Terima kasih..




13 comments:

zOeY zAu YaH said...

I LOVE MY BLOG CONTEST

ainasyazana said...

akak mcm mne akak tag nme org kat blog?
ajar lah. .hehee

zOeY zAu YaH said...

aina: time kite buat 'new entry' kan ada 'link'.tekan link,kuar pop-up,copy paste link blog orang yg kita nak tag tu kat dlm pop-up tu(bawah dia)
then kat bahagian atas dia leh ubah contoh nak boh nama org ke.save n naik la link tu.

n u r k i m a said...

gud luck yea!!

zOeY zAu YaH said...

nurkima: tq dear

nadzirah razalli said...

goodluck ! smua org sy blog masing2 :))

zOeY zAu YaH said...

nadzirah: tq..yup btl

ainasyazana said...

thanx you . (^,^)

zOeY zAu YaH said...

wellcome

Raji berkata said...

i love my blog too
tapi ak malas nk wat entry cmnih xD
good luck ;D

zOeY zAu YaH said...

raji..haha kamu mmg..tp blog kamu cute banget!

eddy said...

Information untuk ci zoey zau yah...sorie kerana gunakan blog anda untuk tutorial ini...
http://eddytech03.blogspot.com/2010/12/tak-boleh-right-click-laa-kat-page.html
hehe...papepun...keep in touch...nice blog

zOeY zAu YaH said...

eddy: bak sini komisen ha ha