Saya dipilih wanita tercantik NO.1 dalam FB ! wow !

Assalamualaikum...

Buka2 saja tudung saji..eh bukan..
buka saja FB terus rasa happy sebab
saya dipilih oleh adik manis syira razali
sebagai wanita No.1 paling cantik kat FB !

Wahhhh..! sangat terharu hokeh...sob..sob..
Saya rasa saya biasa2 saja...
semua wanita adalah cantik...
syira juga sangat cantik....
TERIMA KASIH...

Nampak sangat saya print screen ha ha..
bukti nih...klik2 untuk tumbesaran..
Itukah wanita yang paling cantik itu?
KAH KAH KAH..ehem2...control skit idong kembang nih..
Nak tengok entry senarai nih? klik SINI

Ini blog syira..
syira..saya suka katun kat header tu..comel macam kamu..
Mari follow dia..klik ieyrarawks92.blogspot.com


Inilah syira...
comel !

Terima kasih...

14 comments:

qlah said...

takziah2.. eh2 , tahniah2! hehehe :P

syeera razali said...

akak ..

cntik entry ..
hahaha ..

wahh~ bl0g spew r tuh kn2 ..
c0mel sgt2 la ~
(nek lif, tekan sndrik)
;)

zOeY zAu YaH said...

qlah: dushh kamu ! ha ha

zOeY zAu YaH said...

syeera: comel cam tuan dia..x pe..skali skala kene pasan bru cute haha

cIk pEnNa said...

fuyooo..!
tahniah ye..

:)

AiDa AzRyN said...

wah! syabas bette.. XD

echa said...

tahniah2...heheh =)

ejulz said...

waaaaa.. tahnniah..

zOeY zAu YaH said...

cik penna: tq he he

zOeY zAu YaH said...

aida: tq ha ha

zOeY zAu YaH said...

echa: tq2..

zOeY zAu YaH said...

ejulz: terima ksh

bunga said...

taniah2..

zOeY zAu YaH said...

unga: tq...