Tutorial hilangkan kesan hitam bawah mata dengan cara yg paling mudah tanpa concelear.

Assalamualaikum...

Tahukah kamu kalau bab nak mengajar menipu serahkan saja 
pada saya si-muka-tidak-tahu-malu..
kah kah..aishh berbangga pula dengan hal ini..
Cepuk barang sedas dua baru sedar diri gamaknya dia ini
kah kah..

Okes..sekarang nak mengajar(cehh rasa can cikgu cikgi plak)
menyamar..eh buka menyamar jadi spy kids ye puan2..
kita sudah tua tak elok berangan jadi budak2..
menyamarkan kesan mata panda atau nama glamour beliau
'lingkaran nyamuk aedes'..eh bukan..bukan..
aku lempang gak budak ni kang..
'lingkaran hitam sekeliling mata'.
yup..!
dengan tips yang sangat mudah..
moh setat menipu...

Warna putih..jenis shining lagi bagus.

Bila dah habis mekap mata yang lain..
sapukan aje warna putih tu kat bawah mata dan kawasan
yang rasa cam terlebih kaler itam.
sapu tebal2 pun takpe..ade i kisah?
eyeshadow masing2 kan? tak luak pun eyeshadow saya 
 ha ha...


Ini sebelum...
Tiba2 terserlah muka sebenar..
err...sapa la nih? tak kenai pon..ha ha..
Tengok mata dia tu...isk2...

See? saya sapu warna tu tebal2 tau..
haha trick ini sangat berkesan untuk orang malas
macam saya.

Dan ini juga....
gaya memang tak boleh belah...
suka sungguh buat muka perasan itu..

Selamat mencuba...

kita jumpa lagi dengan resepi yang lain  pula ya..

Klik nuffnang saya supaya dapat membeli barang2
untuk dijadikan korban resepi seterusnya.

Terima kasih..