video simple make-up..

Assalamualaikum..

dah lama giler tak buat video mekap tapi hari ni tetiba rasa nak buat.

make-up simple sahaja..

sesuai untuk orang yang baru nak belajar mekap atau dah tau mekap cuma malas
macam saya ha ha ha..

tapi kening saya lupa buat ha ha ha..

kualiti out skit sebab webcam problem.

saya kasi link saja ya sebab tak larat nak upload vedeo..ha ha ha..

mekap macam ini..

mari klik...

klik nuffnang nak kawen.

Terima kasih.

8 comments:

Atien Dyana said...

hee.. nnti klau tetiba rasa rajin turun shah alam/subang jaya, please noted me.. nk jumpa!! nk cubit2 pipi!! ahakz!!

zOeY zAu YaH said...

atien: boleh2...nanti nk pi gak sana kita rojer2 hokeh..haha..
kalau kamu mai sini pun gitau lah..kite jumpa.

diyana said...

suke!!! memang nampak simple & natural...nak try la...(^__^)

KUREKURE COMEL said...

ok...mina try tgk....heee

zOeY zAu YaH said...

diyana: haha try2..mmg simple ja.saja suka2 buat.

zOeY zAu YaH said...

kure2: try2 pat haha

miz.millyna said...

ala..... kt cini, youtube kena block larh... huhuhuhuh... dah larh mmg xpenah make up nie...

zOeY zAu YaH said...

miz: hostel erk? kite ssh nk upload kt sini sebab video tu pjg sgt.kt youtube tu pun berjam-jam tau hehe nnti try tgk lain k? sorry.