beli mekap woi...!

Assalamualaikum...

balik saja kerja terus gigih pergi beli mekap dengan kakna..
kakna itu kakak saya..takkan kakak kamu pula? kah kah kah..

ini mekap biasa2 saja..
ada lagi yang belum sampai.

adakah hencik posmen tersesat ketika mencari rumah saya?
owh janganlah begitu...saya ini sudah eksaited mengalahkan
budak tadika dapat coki2 mengenangkan mekap pallete pujaan hati..
sampai mimpi2 saya dibuatnya...
ehem2...teruk sungguh penangan mekap itu..
owh mekap...
owh mekap...
owh mekap..
owh....err...sudahlah...sudah terasa mahu melempang diri sendiri hek hek..!

inilah hasil setelah merempit secara melulu di tengah hujan..
ke tengah jalan? eh terkonpius pula!

berus ini untuk tambahan saja.
saya mahu beli yang 32 pcs pula...owh..selepas itu pastilah 
semangat saya kemain lagi mahu mekap KAH KAH KAH..!
ehem2...

saya giat memakai bulu mata palesu dengan harapan mata akan
jadi macam rozita che wan...auw..!  auw..! auw..!
(menyampah pulak haku dengar).

blusher.
mari saya pecahkan ruyung..eh tidak..tidak..pecahkan rahsia negara semut..
niat saya sebenarnya mahu beli blusher saja..tapiiiiiii.....!!!!
tengok..tengok..tah hape2 yang saya borong sampai kakna naik borongan
sebab saya mengepau duit dia...
HARAP MAKLUM...KAKNA ADALAH ..
'SAYA BUKAN ALONG..SAYA CUMA NAK TOLONG'
hujung bulan poket haku nipis bayar hutang dia kah kah 
P/S: ini gelak sambil nangis...

lipgloss duo..tah hape motif haku beli ini pun tak tahu lah...
kalau saya ada sebuah bank..alamat lingkuplah bank itu sebab tuan empunya
sibuk tekan duit beli mekap..

lipliner pun saya beli...pening rasanya bila pandang buku 555...
pengsan bagun semula...pengsan bangun semula..pengsan..HOI2..!
SUDAH2 LAH TUUUU...!

kenapalah mesti ada benda mekap ni dalam dunia?
tak pasal2 haku dan giler kat menatang nih...
(cisss! mahu salahkan mekap pula).

kalau nak beli mekap MAC yang original,
kat utara cuma ada satu butik.kat gurney plaza.
tapi sebelum pergi pastikan bawak duit berkoyan koyan..
naik gila weh kat dalam tu...!

ABANG POSMEN HENCIK POS MALAYSIA....
SILALAH HANTAR MAKE-UP PALLET SAYA LAJU2...
SAYA SUDAH TERMIMPI MIMPI TAHU?
okes...tunggu je lah kan..

klik nuffnang nak kawen.

tq.