contest aku foodilicious

Assalamualaikum..

saya ditag oleh cik penganjur sendiri..si cantik cik leya
tq kamuuu...
moh join ramai2..klik cik leya atau cik ekin 

syarat2nyee..
1.buat entry bertajuk AKU FOODILICIOUS.
2.follow dua cik penganjur yang comel iaitu
3.letak banner contest dan linkkan ke blog cik penganjur.
4.letak gambar secara individu anda dan makanan kegemaran sekreatif
yang mungkin tapi dalam keadaan yang sopan.
kalau bukan makanan kegemaran pun x pe tapi credit untuk gambar
bersama makanan kegemaran.
5.jawab soalan..APA FAVOURITE FOOD ANDA DAN
KENAPA ANDA SUKA SANGAT2 DENGAN MAKANAN
TERSEBUT?
6.slogan SAYA FOODILICOUS SEBAB....20 patah perkataan saja.
biar simple tapi bermakna.
7.tag kepada 3 rakan blogger.x kisah lelaki
atau perempuan.
8.tinggalkan link entry anda kat komen contest cik penganjur.

gambar saya...eh sebelum tu...
CIK PENGANJUR TOLONGLAH
TERIMA GAMBAR SAYA YANG DICOMBINE INI...
(ini-sesi-rayu-rayuan-saya-orang-susah-sob-sob).

semunya mcd!!! 
ehey..hey...!kenapa tak suka nasi goreng cik senah saja? kan lebih patriotik..
ehem2..SADAP UUU!!!(sesi-memarahi-diri-sendiri).

SOALAN: 
APAKAH FAVOURITE FOOD ANDA?
DAN KENAPA ANDA SUKA SANGAT2 DENGAN MAKANAN TERSEBUT?

Mcd!
prosperetynya yang diselaputi sos berlada lalu ditaburi
bawang yang sangat lazat membuat saya termimpi mimpi
sampai meleleh air liur basi. kah kah...!

SLOGAN: 
SAYA FOODILICOUS SEBAB...
saya sukakan perasaan gembira selepas manikmati makanan.

saya tag 3 kaki makan macam saya..eh kenapa tak sebut mulut makan?
makan kat mulut bukan kaki..
pasti orang yang cipta perkataan ini konpius ketika itu kah kah..

terima kasih..

4 comments:

Cikin said...

babe , thanks juin . good luck (:

cik leya binti abah said...

heyy . thanks join . good luck . (:

zOeY zAu YaH said...

cikin: tq hi hi

zOeY zAu YaH said...

cik leya: tq haha