Contest gambar paling comel

Assalamualaikum...

telah ditag oleh cik xia yang cantik untuk join contest ini.

dianjurkan oleh sicomel creamlovebunny.blogspot.com
maklumat lanjut klik SINI

syarat2nye..
1. terbuka kepada lelaki atau wanita.asalkan gambar tu comel.
2.jangan terlalu edit.yang asli kemungkinan untuk menang tu tinggi lah.
3.dalam gambar tu boleh lebih dari seorang.
4.gambar yang mempunyai unsur bahaya tidak akan diterima.
5.tag 5 orang kawan.
6.follow atau tak cik penganjur ni terpulang kat kamu semua
tapi saya rasa memang patut follow.

tarikh tutup pada 30 april ini.

gambar saya..
comel ke? cam hampas jek saya rasa kah kah..
less edit kecuali kat watermark tu ja.

saya tag 5 makluk comel..

tq.

11 comments:

♥ bella nabila ♥ said...

ala...segan ar..mana da comel..huhu..xpe2 nak selongkar lapy kot2 ada..haha

AiDa AzRyN said...

haha.. 2 orang tag aida untuk contest ni.

bertambah berkobar2 la nak join contest ni..XP
Psttt:ada twitter tak?lau de kasi link kat aida 6t. :D

AiDa AzRyN said...

eh jap,bkn aida azrin la but aida azryn.XD

zOeY zAu YaH said...

bella: masuk jek mesti ada yg comel kan hihi

zOeY zAu YaH said...

aida: masuk cpt haha..www.twitter.com/zoeyzauyah atau sng jek klik kat simbol twitter kat sidebar blog saya ni.slh eja nama erk? sorry tau hi hi

♥♥Cikngah♥♥ said...

macih tag akak..aawk mmg suka join contest kn.hehe

zOeY zAu YaH said...

cikngah:yup..tq

tat!n said...

comelllss!!

zOeY zAu YaH said...

tatin: haha tq

♥♥Cikngah♥♥ said...

dear,akak dh jwb tag awk

zOeY zAu YaH said...

cikngah: bagus2 hi hi