contest gaya dan fesyen

Assalamualaikum..

saya ditag oleh si comel su[E]yda untuk sama2 join contest ni.

dianjurkan oleh si cantik cunda
moh join ramai2..klik SINI

syarat2nye...
1.Terbuka kepada lelaki dan perempuan.
2.follow blog cik penganjur.
3.contest berlangsung bermula 27 february sehingga 27 mar.
4.buat antry mengenai contest gaya dan fesyen.
gaya yang dipertandingkan bebas tapi mestilah sopan.
fesyen tak kisah.
5.linkkan entry anda ke komen cik pengajur.
6.gambar yang dipertaruhkan adalah SATU sahaja.
7.letak banner contest di sidebar.
8.tag 3 orang kawan dan pastikan mereka tahu.

gambar saya..
satu gambar tapi saya combine 4..acilah kan sebab saya memang suka fesyen.

saya tag 3 kawan..

14 comments:

cik leya binti abah said...

jom join contest . (:

http://superduperleya.blogspot.com/2011/03/contest-aku-foodilicious-by-cik-leya.html

cunndaa said...

dear..tengs join contest nie..
btw, 1 pic sahaja yg d benarkan...
kalau nk stay ngn pic ni jugak, nnt cunndaa akan pilih salah satu drp 4 tu yer...
sumer comey belaka...
gud luck..

AiDa AzRyN said...

gudluck dear! :)

zOeY zAu YaH said...

cik leya: wokeh tq

zOeY zAu YaH said...

cunnda: tu lah pasal haha..awk je lah plh.

zOeY zAu YaH said...

aida: tq aida..

cunndaa said...

okes dear...nnt cunndaa pilih salah satu drpnya oke...

zOeY zAu YaH said...

cunnda: tq awk..

cik leya binti abah said...

ehehh . cari shoutbox tak jumpa . memang tader eyy ? ermm . boleh jeh combine . tak kisah . yang penting tak lari tajuk contest . (:

paesh azek said...

nice pic . na join tapi dalam proses .

so , saya tag kak zoey .

http://paeshmilkdrunker.blogspot.com/2011/03/contest-cool-wif-sunglass-8.html

zOeY zAu YaH said...

cik leya: ok dah siap tq ya

zOeY zAu YaH said...

paesh: bagus2...

cunndaa said...

dear..jum tgk top10 contest ni

zOeY zAu YaH said...

cunnda: ok awk hihi