“CONTEST ME AND HIJAB – KHUMAERA ISMAIL"

Assalamualaikum..

telah ditag oleh biskutchipmore.blogspot.com
percayalah..secara tiba2 saya sangat teringin memakan
chipsmore malam2 begini kah kah tak pasal2 betul haku ini.

contsest dianjurkan oleh si cantik manis tak payah kenalkan lagi..
semua tahu dia ini sangat gojes dan pandai buat header yang comel

weeewwwiiitttt!!! okes sudah..kang gosip melanda tak pasal2 
kene sekeh dengan hasben(husband) dia..kih kih..
mari join ramai2..maklumat lanjut klik SINI

dua gambar dari saya..owh over sungguh saya ini mahu
bubuh sampai dua gambar..



Saya suka shawl macam dalam gambar sebab..
bila pakai saya rasa yakin diri-konon-sudah-up-to-date
  sangatlah pakai macam itu...kah kah..!

p/s: senang sangat nak pakai tau..nampak jek cam susah.
tak sampai 5 minit pun dah siap.

saya tag 2 orang kawan..

terima kasih.