contest posing paling cun

Assalamualaikum..

telah ditag oleh tuan punya belog yang comel aida azryn
untuk join contest yang dia anjurkan.

untuk maklumat lanjut klik SINI

dan gambar saya..
cun hape posing camgini?
nak muntah haku tengok kah kah eh bolehkah
saya kutuk diri sendiri? 
sekurang-kurangnya cakaplah begini..
"CIK PENGANJUR,GAMBAR INI MEMANG CUN HABISLAH..
SESUAI SANGAT KALAU SAYA MENANG"
ceett! kalau begini awal2 lagi cik penganjur sudah reject saya kah kah..

ini gambar ke-2.
muka gengster wannebe ke hape nih?
(sedangkan diri ahli kongsi gelap masa depan tak sedar2).

cik penganjur..kenapa boleh letak 2 saja?
saya mahu letak SEPULUH TAHU TAK?
(sila behave dengan cik penganjur supaya penyertaan anda tidak ditolak..ada paham?).
okes...maafkan saya wahai cik penganjurku sayang intan payung..
kah kah over!!!
itu saja..harap berjaya..letih dan kuciwa bila masuk contest jek
tak menang2..juri dah nyampah tengok muka saya agaknya? kah kah..
okes lah tak baik merungut malam2 buta begini.
dah lah tulis panjang nak mampos! niat nak masuk contest pose
bukan contest MARI MEMBUAT KARANGAN LEVEL 1 ALA2 UPSR
TAUN 2011...erkk?

SUDAH! 

tq.

13 comments:

Bella Bell said...

cun! hehhe~
gud lark dear :)

AiDa AzRyN said...

hehe.. insyAllah u mng.. :D Thanx sbb join contest aida.Gudluck tau! :)

sharifahzakiah said...

cantik sgt yunk :)) mst mng punye lah :)

zOeY zAu YaH said...

bella: haha tq ya..

zOeY zAu YaH said...

aida: contest best mestilah join hi hi

zOeY zAu YaH said...

sharifah: alolo pasan dh nih haha

Syafiqah Hashim said...

sis..cantik2!
hehe..thank you buat sy noticed pasal contest ini..sy pun nk join lahh..boleyh arkk?hehee..

zOeY zAu YaH said...

syafiqah: meh kite join ramai2..join je..hi hi

khairiyah said...

good luck babe ^^

azie fazieda samad said...

wow! nice.. gudluck k.. nak join juge.. hihihi

zOeY zAu YaH said...

azie: join jgn tak join hi hi

Halia Kentang @ Annpaan said...

lawa nya;)

zOeY zAu YaH said...

halia: tq..