dah lepas tapi masih dapat lagi?

Assalamualaikum..

18 mar saya keluar dengan cik puan lagi lawa a.k.a my kakak.

belog ini sudah sain kontrak wajib-tayang-muka-dia-ini-dulu.
padahal muka dia ini tak komersial langsung.

tengok2? ada lagi tu!
cemuih haku tengok..kauorang tak rasa?

pergi giant saja.
tekan duit,amik lens saya,soping2...bila dompet dah kempis baru insap
sambil lari keluar giant secara maraton kah kah..

ini cik puan lagi lawa.
beginikah bila sudah jadi emak2? 
pusing sana beli baju anak,pusing sini beli seluar anak..
kalau saya mungkin anak2 terpaksa kempunan sebab
saya asik beli mekap sampai anak tak ada baju kah kah..!

singgah dekat kawan.
aina buat muka sombong pula padahal selalunya gedik2 bila 
nampak kamera..takpe..takpe...

lepas itu kami pergi bank untuk b-in bayaran saya beli set mekap baru.
mungkin selasa ini barang sampai..Yeaaa!!!! tak sabaq weh.

balik umah melantak bihun soto cik puan lagi lawa buat.
cik puan,silalah jangan balik ipoh lagi..
saya mahu makanan sedap2 macam ini setiap hari ha ha ha..

puding roti!!!
memang sedap..silalah terliur ha ha ha keji!

memang dasar pelahap..
roti+aiskrim coklat dengan puding.ha ha sedap!!!

lens saya yang baru.nanti saya buat entry yang menarik pasal ni ya.

malamnya kakak saya yang tinggal di perlis balik..

dia belikan ini untuk saya.
sebagai hadiah hari jadi..alhamdulilah..rezeki lagi he he..

saya pula bagi dia ini.sempena bsday juga.
dah lama beli tapi dia baru saja balik.
eh ini acara bertukar tudungkah?

owh saya sudah dapat hadiah dari contest mata bulat.
comel!!!

thanks kat si comel deeba dan si cantik cik nunu (betul ke eja ha?)


okes itu saja...

klik nuffnang nak kawen.

terima kasih.