i love my shawl contest

Assalamualaikum..

saya mahu join contest yang menarik ini..

dianjurkan oleh si cantik shigella zoster
maklumat lanjut sila klik SINI

syarat2nye..
1.follow blog cik penganjur.
2.tolong like 2 page ini dan tinggalkan komen.
dan like pula
3.buat entry contest ini dan letakkan satu gambar berkaitan shawl
yang paling cantik dan ceritakan sikit.
4.letakkan banner contest ini di entry dan sidebar.
likkan sekali.
5.dah siap,tinggalkan link entry kat komen contest cik penganjur.
6.tag seberapa orang yang anda mahu tapi minimum
1 orang.cik penganjur akan buat senarai peserta nanti.

contest ini bermula 17 mar sehingga 1 april ini.
hadiahnya shawl dan duit.

gambar saya..
saya suka shawl ni sebab ianya 3 corak dan 3 warna.
jenis ni berlapis dan macam dalam gambar ini.
nampak 3 warna kan? sangat praktikal,boleh pakai macam2 cara..
saya sukaaa..!!

saya tag 3 blogger..

terima kasih.

9 comments:

shigellazoster said...

chantek la syg.. gud luck ye...

♥♥Cikngah♥♥ said...

comelnya awk.
dear,akak tag awk utk giveaway coklat.awk suka coklat kan...:-)
http://25minutes-late.blogspot.com/2011/03/giveaway-saya-nak-rasa-coklat-sweet.html

zOeY zAu YaH said...

shigella: tq ya hi hi

zOeY zAu YaH said...

cikngah: sukee...tq

sabenazakey said...

cun cun.,!!!!

♥ bella nabila ♥ said...

halooo sis yang shuker sanat join contest , join contest ni pulak ek..

zOeY zAu YaH said...

sabena: tq

zOeY zAu YaH said...

bella: wokeh rojer

shigellazoster said...

zoey..... da bg mklumt tk?...... tk mo saguhati tu kew? hihihi