mekap sampai lagi+tercalon top 10 contest gaya dan fesyen.

Assalamualaikum...

concealer pallet dan eyeliner+lipliner saya dah sampai..

yyiiippppppiiieeee!!

weh kecewian sungguh budak jakun ini..

saya mahu guna untuk mekapkan customer saya..

lepas ini makin bersemangat besi waja lah saya nak mekap 
customer kah kah kah..ehem2..

mari menjamu mata melihat pallete saya ini 
cehh! ayat!
10 warna..
ada shading dan highlight sekali...i like u...!!!

jenama pallete tadi..

ini eyeliner+lipliner warna coklat.
saja beli(nampak tak saya suka membazir? nampak tak? nampak tak?).

okes lupakan itu...

saya telah tercalon dalam top 10 contest gaya dan fesyen..yeaaa!!!
tapi kan peluang saya sangatlah tipis untuk menang
sebab peserta lain lagi meletup beb!! wuwuwuwu..sedihnye...
tq kan cuunda sebab listkan saya hi hi..

itu saja..

klik nuffnang nak kawen..

terima kasih..