mekap sampai lagi+tercalon top 10 contest gaya dan fesyen.

Assalamualaikum...

concealer pallet dan eyeliner+lipliner saya dah sampai..

yyiiippppppiiieeee!!

weh kecewian sungguh budak jakun ini..

saya mahu guna untuk mekapkan customer saya..

lepas ini makin bersemangat besi waja lah saya nak mekap 
customer kah kah kah..ehem2..

mari menjamu mata melihat pallete saya ini 
cehh! ayat!
10 warna..
ada shading dan highlight sekali...i like u...!!!

jenama pallete tadi..

ini eyeliner+lipliner warna coklat.
saja beli(nampak tak saya suka membazir? nampak tak? nampak tak?).

okes lupakan itu...

saya telah tercalon dalam top 10 contest gaya dan fesyen..yeaaa!!!
tapi kan peluang saya sangatlah tipis untuk menang
sebab peserta lain lagi meletup beb!! wuwuwuwu..sedihnye...
tq kan cuunda sebab listkan saya hi hi..

itu saja..

klik nuffnang nak kawen..

terima kasih..

16 comments:

dhiera said...

kat mana lah selalu dapat beli pallete banyak2 2~

sharifahzakiah said...

wahhhh tahniahhhhh !!!! hope mng t :)

zOeY zAu YaH said...

dhiera: pemborong mekap..

zOeY zAu YaH said...

sharifah: tq awk hi hi

sabenazakey said...

tahniah sebab tercalon.

WaA said...

tahniah :) come and join my giveaway. stage lipgloss to catch :)

zOeY zAu YaH said...

sabena: tq ya hi hi

zOeY zAu YaH said...

waa: insyaallah i will ya..tq tau hi hi

redzwanie redzmann said...

wah2...makin bertambah la brg2 makeup cik adik manis nie..hehhe

tp x pela..bisnes an..ngee~~

congrats dear..ala..klo rezki x kemane kan2..=)

zOeY zAu YaH said...

wanie: tq lalink hahahaha...

Sufinah Yussof (SY) said...

wah~ update brng make lg.laju je.hehe~

zOeY zAu YaH said...

sy: haha mmg...

´¯`·.¸¸.·♥ amirah liyana´¯`·.¸¸.·♥ said...

tahniahhh dapat top 10...semoga berjaya yeeee..(^_^)

zOeY zAu YaH said...

amirah: tq adik manis hi hi

Abang Stalker said...

ehem..termasuk kepala lak dlm screenshoot tu. :D tahniah awk,top10 gitu.

zOeY zAu YaH said...

a.s: kepala yg cute..tahniah gak sbb top 10 hihi