misi dah berjaya horayyyy!!! horayyyy!!

Assalamualaikum..

26 mac saya keluar dengan sidia demi misi mencari harta karun.
eh bukannnn...itu penipuan yang melampau namanya..

misi kami berdua adalah untuk mencari webcam buat netbook tercinta.
motif? mahu buat video mekap~lalalala~ weh gediks bebenor haku dengar haaa!

sidia datang terus saya lompat2 macam kera..
ehem2...terlupa pula yang saya tak boleh celupar sangat kat blog ini...
kang kera/beruk kawan saya tu terasa pula dia..uhuk..uhuk..!

mari layankan saja gambar super duper minta penampar 
barang sePANG! dua..kah kah kah...





dengar sini wahai kawan2...
KURA2 DALAM PERAHU,
KALAU TAK SUKA BUAT2 TAK NAMPAK TAHU?
kah kah kah...
(cisss! perosak bahasa).

zupzapzaupzap budak ini mendrivekan diri.
kesana sini dengan si budak cerewet kat sebelah ni haa...
(sape? sape? sape? tak kenal pon..).

dah puas pi mai pi mai tang tu...
kami beli kat sini sajalah..layanan dia saya suka.
customer service yang bagus.

ini dia..jenama SUMPAH-HAKU-TAK-PERNAH-DENGAR!
kah kah kah..
diskaun tinggal RM45.
clear jugaklah...saya rembat saja sebab malas dah rasanya mahu 
pusing satu kedah..eh..melampau sungguh sebut satu kedah!
P/S: papa sayang...tq ya? hi hi
(kanak2 ribena,sila abaikan ayat membodek versi tua tak sedar diri ini).

selepas itu pergi makan satay kat..errr...saya lupa...
cisss! dah cuba ingat selama 1 jam 2 saat,tapi masih failed nak mengingat!
ok2...fine fine...malas nak gaduh dengan hotak sendiri.
menu kami ialah satay ayam dan daging.air milo dan teh o ais.
motif bagitahu? silalah  jeles..satay itu besar dari jari saya
(padahal semua satay besar dari jari saya sebab jari saya kecil saja).

sangat ajaib sebab budak ini makan satay tak habis!
ajaib..ajaib...ajaib...ajaib..
woi! sudah2 lah tuuu...!

ini pula kejadian di rumah hantu..

terpengaruh dengan mak cik,budak aina pun dah pandai
nak pakai bulu mata palesu.

tak lama lagi budak minmin ini pun mesti terpengaruh sama..
saya bagaikan idola mereka pula kah kah..!

hencik zul a.k.a abang saya dah belikan mesin oksigen ini.
untuk sape? UNTUK SAYA LAH WEHH!
uhuk2..saya sememangnye 2hand hu hu sadis!
TQ yer hencik..(harga ni ribu2 juga tau..maunya pengsan haku dengar!).

sik puan lagi lawa a.k.a kakna buat wedges..
yummy....!!! tapi saya lagi suka spring potato yang dia buat hari tu..


itu saje..

klik nuffnang nak kawen.

tq.