misi dah berjaya horayyyy!!! horayyyy!!

Assalamualaikum..

26 mac saya keluar dengan sidia demi misi mencari harta karun.
eh bukannnn...itu penipuan yang melampau namanya..

misi kami berdua adalah untuk mencari webcam buat netbook tercinta.
motif? mahu buat video mekap~lalalala~ weh gediks bebenor haku dengar haaa!

sidia datang terus saya lompat2 macam kera..
ehem2...terlupa pula yang saya tak boleh celupar sangat kat blog ini...
kang kera/beruk kawan saya tu terasa pula dia..uhuk..uhuk..!

mari layankan saja gambar super duper minta penampar 
barang sePANG! dua..kah kah kah...





dengar sini wahai kawan2...
KURA2 DALAM PERAHU,
KALAU TAK SUKA BUAT2 TAK NAMPAK TAHU?
kah kah kah...
(cisss! perosak bahasa).

zupzapzaupzap budak ini mendrivekan diri.
kesana sini dengan si budak cerewet kat sebelah ni haa...
(sape? sape? sape? tak kenal pon..).

dah puas pi mai pi mai tang tu...
kami beli kat sini sajalah..layanan dia saya suka.
customer service yang bagus.

ini dia..jenama SUMPAH-HAKU-TAK-PERNAH-DENGAR!
kah kah kah..
diskaun tinggal RM45.
clear jugaklah...saya rembat saja sebab malas dah rasanya mahu 
pusing satu kedah..eh..melampau sungguh sebut satu kedah!
P/S: papa sayang...tq ya? hi hi
(kanak2 ribena,sila abaikan ayat membodek versi tua tak sedar diri ini).

selepas itu pergi makan satay kat..errr...saya lupa...
cisss! dah cuba ingat selama 1 jam 2 saat,tapi masih failed nak mengingat!
ok2...fine fine...malas nak gaduh dengan hotak sendiri.
menu kami ialah satay ayam dan daging.air milo dan teh o ais.
motif bagitahu? silalah  jeles..satay itu besar dari jari saya
(padahal semua satay besar dari jari saya sebab jari saya kecil saja).

sangat ajaib sebab budak ini makan satay tak habis!
ajaib..ajaib...ajaib...ajaib..
woi! sudah2 lah tuuu...!

ini pula kejadian di rumah hantu..

terpengaruh dengan mak cik,budak aina pun dah pandai
nak pakai bulu mata palesu.

tak lama lagi budak minmin ini pun mesti terpengaruh sama..
saya bagaikan idola mereka pula kah kah..!

hencik zul a.k.a abang saya dah belikan mesin oksigen ini.
untuk sape? UNTUK SAYA LAH WEHH!
uhuk2..saya sememangnye 2hand hu hu sadis!
TQ yer hencik..(harga ni ribu2 juga tau..maunya pengsan haku dengar!).

sik puan lagi lawa a.k.a kakna buat wedges..
yummy....!!! tapi saya lagi suka spring potato yang dia buat hari tu..


itu saje..

klik nuffnang nak kawen.

tq.

20 comments:

Xia Misha said...

nice pic..lapar plak tgk makanan u sedia kan..huhu

Nurul Atika said...

cantik+dating+webcam+sate+bulu mate palesu aina+wedges=jeleshhh!

Sufinah Yussof (SY) said...

awk sakit asthma ke zoey?

SHIMA EMMA said...

ycchow . yeoh ni la pakwe i .. hahaha sgt suka g cni.. sume brg dr dia termasuk my lappy... sgt mesra pelanggan kn :)

nor cahaya said...

hehehehe...nnti wat la cara mekap utk org pki spek..bole? bole? sbb kua pki spek la...xle tanggal..hik3

zOeY zAu YaH said...

xia: gambar saya yg sediakan...makanan my sis yg sediakan haha...tq

zOeY zAu YaH said...

nurul: hahahaha..aiseh jeles lak..

zOeY zAu YaH said...

sy: saya ada jtg berlbang dn paru2 tekanan tggi..kdg2 sesak nafas hi hi

zOeY zAu YaH said...

mon: tokey dia bagus.

zOeY zAu YaH said...

nor: insyaallah i will.saya penah buat kt blog nih..try tgk kat label 'mekap'.

dunia maiza said...

cik zoey ni memang suka makan satay ye...selalu gambar satay je ni.hehe

Manja (let it be my sweet name) said...

zoey, cepat buat tutorial makeup sebelum kena sebat dengan Manja

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl5.glitter-graphics.net/pub/369/369215r4400g440y.gif[/img][/url]

sabenazakey said...

tak saba nak tunggu vid mke up lagi,.
pandai aina tu,. mcm mkcik dia.
nak wedges..!!!

´¯`·.¸¸.·♥ amirah liyana´¯`·.¸¸.·♥ said...

hai kak zoey..boleh x buat tuto makeup untuk nampak hidung lebih mancung...

sangat mengharap niee...(^_^)..tq

zOeY zAu YaH said...

kak maiza: sidia suka mkn..saya temnakan aje haha..

zOeY zAu YaH said...

manja: dah siap! tggu nk publish jek haha...sabau yek jgn sebat saya

zOeY zAu YaH said...

sabena: dah siap..tggu nk publish jek..video kli ni ok lagi hehe...nak ke? alolo jauh camne nk bg? haha

zOeY zAu YaH said...

amirah: insyaallah saya cuba ok? cuba cari masa untuk buat haha

abadi romeo said...

boleh masok ruangan gossip ni..

zOeY zAu YaH said...

abadi: ruangan gosip untuk apa? hihi