nak mekap mata cam barbie? moh tengok video barbie make up tutorial

Assalamualaikum..

bila tengok entry ini pastilah awak semua nak lempang saya laju2 
sebab baru pungpang2 malas buat tuto mekap tuptap2 
(carik bahasa ini di perpustakaan cik joyah) update pulak menatang ini
ha ha ha..

eh ilek lah kawan..video ini saya buat minggu lepas..
kasihanlah dia kalau saya simpan saja macam besi buruks dalam folder
kah kah kah eh boleh terima tak alasan ini?

okes..berbalik kepada mekap kita yer puan2...
(sengau comel ala2 chef one tapi saya chef two saja kah kah..)

Dulu saya suka sangat2 mekap ini.kira cam trademark lak.
pastu ramai yang tanya camne nak buat mekap nih..
dulu dah pernah buat video tapi kualiti out skit 
sekarang saya buat baru okes..
hoyeeaaaa!! jomlah bergembira sambil mekap2..hi hi..

sebelum dan selepas.
nampak macam tebal kan? tapi tak pun..
pipi dan mulut sengaja dipinkkan tak hingat dunia kah kah kah

mekap ini buat mata nampak besar dan galak.
video ini pulak jelas lah dari dulu dan suara pun dah seragam
dengan pergerakkan mulut haha.. 

lain2 video sila klik sini www.youtube.com/zoeyzauyah

moh setat enjin

mari layankan saja muka cik puan ini..





klik niffnang nak kawen.

tq..