Review produk Loreal white perfect facial foam +blogger kata saya musuh ketat dia..what???

Assalamualaikum...

Saya memang suka tukar2 produk
dengan harapan muka saya akan menjadi secantik siti nurhaliza.
atau paling kurang boleh buat siti nurhaliza jeles sama saya kah kah..

Tapi sekarang saya telah setia(tah boleh setia ke idak) 
dengan produk Loreal
KERANA DIRIMU BEGITU BERHARGA..!
ewaahhh!

okes moh setat..
mahu review pencuci muka dulu ya..

Ini pencuci muka..ya takkan ini pencuci jamban pula?
kah kah kah..!


p/s: jadi translator jap..dia tulis inggeris.
internasional haku !

TINDAKAN:
menaggalkan mekap,membersih secara mendalam dan
menyingkirkan ketidaksempurnaan untuk kulit
yang bersih.
meningkatkan kecerahan kulit bermula dari pembersihan yang sempurna.
diperkaya dengan kuasa melano-block,yang terbukti
bertindak keatas sintesis melanin dan white perfect membersihkan kulit
anda dengan sempurna !
ia juga menyingkirkan sel mati di permukaan kulit
untuk hasil kulit yang cerah dan berseri.

TEKSTUR:
Tekstur inovatif yang lembut dan berkrim apabila 
digunakan senang dibilas dan menjadikan
kulit lembut dan selesa.

itu kata pegeluar..skang apa kata survey !
cettt! haku sorang je pun nak jerit2 survey hape kes?



SUKA:
sebab dia jenis berkrim..tapi bukan macam selalu.
lepas cuci kulit rasa selesa dan lembut.
takdelah tegang2 atau kering macam pencuci yang lain.

yang paling penting dah tentulah sebab jerawat tak naik
dan kulit mantain licin.produk ni buat ruam2 halus kat muka saya
dah hilang.kulit saya jadi licin.lembut dan putih.

harga dia saya tak ingat.
tapi time beli tu promosi.100ml ni cuma belas2 ringgit.
tahan kemain lama lagi.

muka selepas dicuci.
kulit saya jenis kombinasi.
berminyak di zon-T(dahi ke hidung)
dan normal di bahagian lainnya.
ada pulak ruam halus2 terutama kat dahi,
apple of the cheeks(bawah mata,tepi hidung) dan dagu.
tapi bila pakai produk ni dah ok pun..

Itu saja...
siti nurhaliza pun nak muntah gamaknya tengok saya.
jauh panggang dari  kuali..kah kah..

owh...miss khumaera yang comel buat entry pasal saya...

terkejut bukan kepalang sebab tak pasal2 ada pasal saya..apa pasal?
kah kah macam keling haku nih..!

nak tahu ape dia buat? klik sini haa...
miss librarian..blogger-paling-maera-benci-musuh-ketat.



nak tahu seterusnya pi blog dia cepat..!

klik nuffnang.nak kawen

tq.