segmen blogger: LELAKI VS PEREMPUAN KERANA FIZIKAL

Assalamualaikum..

1st time nak join segmen abang ben shaari..

meh tengok meh..

image
moh ler join..klik SINI

1.ANDA PERNAH JATUH CINTA?
APAKAH YANG MEMBUATKAN KAMU JATUH CINTA?
KERANA FIZIKAL ATAU KEPERIBADIANNYA?

PASTI PERNAH!
pertama kali jumpa berdesuuppp! saya jatuh cinta
sifat dia yang ceria memang buat saya bahagia..
owh ayat ini sangat indah tahu?
kah kah..
ehem2..mula2 pandang jugak kat fizikal..
eh fizikal itu 1st impression tahu? kemudian perasaan
bertukar selepas kenal sifatnya yang sebenar.

2.ADAKAH ANDA JENIS MENGUTAMAKAN FIZIKAL
DALAM MEILIH PASANGAN HIDUP? KENAPA?

Tidak..buktinya lihatlah hencik boypren saya..
adakah dia hensem? badan sasa? TIDAK.. tapi tetap comel dihati saya 
ha ha ha..UWEKKK!!!
(tak senonoh tuan blog ini).

3.BAHAGIAN FIZIKAL MANAKAH YANG MEMBUATKAN ANDA TERTARIK?
KENAPA?

saya suka pandang hidung tapi tak cari yang mancung.. 
juga jari tangan...entah kenapa pun tak tahu...ha ha ha..

4.PADA PENDAPAT ANDA..JIKA PASANGAN YANG DAH BERKAHWIN
MENGATAKAN 'BERISI TANDANYA BAHAGIA'..
APAKAH ANDA SETUJU?

setuju dan tidak..hey..! hey...! tuan belog ini
tak boleh jawab secara seriuskah?
ehem2 okes saya pilih..betul kot? (masih ada kot?).

5.SETUJUKAH,LELAKI KACAK BIASA KAKI PEREMPUAN
DAN PEREMPUAN CANTIK PULA MATEREALISTIK?
JELASKAN PILIHAN JAWAPAN ANDA.

setuju dan tidak.
saya punya kawan lelaki yang kacak..setia jek..
saya punya kawan perempuan yang cantik(ramai)..tapi meteriastik yang amat..
TAPI JUGA....
saya punya kawan lelaki yang kacak..suka tukar2 perempuan(yang seksi jadi pilihan)..
saya punya kawan perempuan yang cantik..mereka punya teman lelaki yang biasa2 saja.
so jawapannya 50-50..

6.BERI CONTOH LELAKI IDAMAN.

lelaki yang buat saya berasa tenang.

7.APAKAH ANDA BERPUASHATI DENGAN FIZIKAL
PASANGAN ANDA SEKARANG?

sangat suka..!
eh tak boleh sebut 'berpuashati' ke ha?
ok lah fine..fine..fine..

8.APAKAH ANDA BERPUASHATI DENGAN FIZIKAL ANDA
SENDIRI?

50-50.
doctor suruh biarkan badan kurus ini untuk kurangkan tekanan
di jantung(owh saya berpenyakit).
tapi saya rasa terlalu kurus sampai tulang timbul(saya sedang serius).

9.PERLUKAH SESEORANG WANITA/LELAKI ITU
MENJAGA TUBUH BADAN KERANA KEHENDAK PASANGANNYA?

perlu kalau diri sendiri rasa perlu.
eh jawapan nak kena lempang saja..
iyelah..kalau untuk kesihatan+kebaikan,sangatlah perlu.
mana tahu pasangan tu nak orang tersayang sihat sejahtera?
tapi kalau asyik nak suruh buat seksi2 subahanallah..!
takyah le cik kak..

10.ZAMAN SEKARANG INI ,TERLALU BANYAK PRODUK
MENGURUSKAN BADAN..
APAKAH ANDA RASA IANYA BENAR BENAR MUJARAB?

ada yang berkesan...ada yang tak.
lebih baik amalkan senaman dan jaga makan.
insyaallah akan beri kesan yang baik luar dan dalam..

eh eh..cara jawab semuanya macam bukan haku saja kah kah..

terima kasih.


4 comments:

redzwanie redzmann said...

xsemua gurls n boys ske gf or bf dye yg encem2 or cntek2 kan...
sikap n aty ag penting!ngee~~

zOeY zAu YaH said...

wanie:betul2...

miss fie said...

:D complete.. :D

zOeY zAu YaH said...

miss fie: yup complete!