video tutorial how to create double eyelid+simple smokey eye make-up

Assalamualaikum..

saya buat video ini atas permintaan kawan2.

ini adalah cara saya buat  kelopak dengan cara yang mudah
tanpa guna double eyelid tape.

sesape yang ada mata sepet,takde kelopak dan kelopak kecil macam saya,
boleh cuba buat.senang saja.

saya sendiri ada kelopak tapi kecil dan bila pakai eyeliner,
dia akan 'hilang'.warna eyeshadow pun susah nak nampak.

mula2 buat akan rasa tak selesa.tapi lepas beberapa minit
dah ok.tak rasa apa pun.

meh tengok mata saya sebelum buat dengan selepas buat..
berbeza kan?

ini pula mekap smokey yang simple..
simple jek..

lain2 video sila klik www.youtube.com/zoeyzauyah

moh pakat2 try ye..


klik nuffnang nak kawen.

terima kasih.