tutorial kening terbentuk dengan cara mudah tanpa dicukur.

Assalamualaikum...

Cik senah mulut kepoh kembali lagi bersama
resepi rahsia pojaan hati beliau juga orang2 yang 
malas lagi penyegan..
hoh? hapekah itu?

Ehem2..moh kite serius ye puan2..
saya nak ajar camne nak buat kening nampak
terbentuk elok je ala2 dicukur tapi sebenarnye tak.
Sebelum ni saya dah ajar guna teknik concealer dan bedak.
skang ada lagi cara yang mudah.

Warna putih atau silver..
jenis shining tau.nanti bila kena cahaya warna tu macam 
dipantulkan laa..so kening yang berselerak akan dicover.

Mula2 lukis kening cantik2.
kalau kening anda berselerak,jangan lukis ikut bentuk asal.
lukis buat cam bentuk kening tu dicukur..
kiranya runcing kat hujung.

Pastu sapu warna putih atau silver kat bawah dan atas kening
(sepanjang garisan).
sapu tebal2 dan blend warna supaya rata.

Tengok..kening saya tak nampak berselerak kan.

Nampak macam cukur kan?
sebenarnya customer ini tak mahu cukur kening.
so saya buat cara ini juga sebab nak cepat.


Selamat mencuba..

Klik nuffnang saya.dapatlah membeli bahan
resepi barang sebatang dua ha ha...ayat tah pape.

Terima kasih.