tutorial mekap simple gold eyeshadow.

Assalamualaikum..

mekap ini simple sahaja.

kalau kamu tak reti buat jugak..sila selam muka dalam tempayan beras emak.

ehem2..ok2..jangan marah saya..saya orang susah hati sob sob..

mari mulakan..YEAH YEAH !

No.1(tanda berwarna pink): sapu warna emas seluruh kelopak mata.

No.2(tanda berwarna biru): sapu warna putih sebagai highlight.

No.3(tanda berwarna hijau): garis eyeliner.buat wing kat hujung(ikut tanda saya buat).

No4.(tanda berwarna biru): sapu warna putih kat kawasan saya tanda tu.

No.5(tanda berwarna hijau): garis eyeliner dari tengah sampai hujung.
sambungkan dengan garisan celak atas tadi membentuk wing.

pakai lah maskara atas dan bawah bulu mata.

siap ! satu warna eyeshadow saja.

ini kalau nak betul2 simple boleh lah.cepat pun cepat.

BARANG2 SAYA GUNA:
eyeshadow gold.

eyeshadow putih.

maskara maybelline hitam.

eyeliner maybelline hitam.

Owh sangat senang kan?

klik nuffnang saya.nak kawen nih.

mahu lelong baju dan shawl.murah giler.
klik SINI

terima kasih kerana membaca.