video simple make-up pink+purple juga ada:~buat rambut kat patung pun jadilah~

Assalamualaikum..

memang terserlah kejakunan bila dah sekali buat video terus rasa mahu buat banyak2..

kalau boleh mahu buat untuk stock 1 tahun akan datang..
wahhhahaha..nampak sangat memang over haku nih..!

ini di buat atas permintaan kawan blog saya..CIK DIYANA

mekap macam ini.
agaknya lepas dia tengok gambar ini terus rasa jatuh hati kat saya...
hahaha.eh bukan jatuh hati kat mekap ke? 
p/s: susah betul bila dah  jadi kuat perasan ini..he he..

mekap pink+purple warna cam video kelmarin,
tapi teknik lain skit dan mekap dia semua kilat2 tang mata.
simple jek..

lain2 video klik sini www.youtube.com/zoeyzauyah


kejap jek video nih.
salah dan silap harap dimaafkan..he he..

eh saya mahu promot bisnes skit..
sape mahu saya mekap? leh contact saya kat komen blog ni atau
lagi bagus melalui fb.add lah saya..ada botton fb kat sidebar blog nih.
leh tengok album hasil kerja saya serta harga sekali.murah jek..
inai pun ada.

saya terima mekap untuk semua acara termasuk kalau nak pergi dating
 ha ha melampau!

bila duduk saja tak ada kerja dan tak ada sapa2..
maka patung pun jadilah kan..ha ha..
meh tengok ape hasil saya buat kat rambut patung tu he he..

teknik siput.

teknik kelopak.

teknik bun.

okes..itu saja.

klik nuffnang nak kawen.

tq.

16 comments:

Cik Eliza said...

rambut tok org nikah ke kak?

haha

;p

Su[E]yDA said...

fuyoo !

style rmbut uhh mmg chun habes !

yg kelopak uhh lawa kut !

ajar2 ! nak blaja sumer style rmbut.

especially utk rmbut lebat cm sayer.

zOeY zAu YaH said...

cik eliza: yup...tp kalau dinner leh gak buat camtu he he

zOeY zAu YaH said...

sue: haha..style org kawen..

diyana said...

lepas ni nak buat3!! thanks zoey zau yah..(^_____^)

Arine Romano said...

i suke rmbut kelopak.
cntik sgt.
tp i salu g kolej gayekn rmbut tknik bun je..
sbb sng.
nt ajar lah i cmne nk wt yg kelopak tu ye

kue ziya said...

wah .. best nya blaja mekap ni ..

zOeY zAu YaH said...

diyana: buat tau simple jek he he..

zOeY zAu YaH said...

arine: haha boleh2..bun tu sng jek kan?

zOeY zAu YaH said...

kue: best..tp kene btl2 minat.kang tgn keras x jd hape gak haha

~qiFFara~ said...

mmg keje mekap org ke cmne ni ek??

syok la tgk owg pandai mekap2 nih..

redzwanie redzmann said...

ske tgk cik zoey makeup2..
cntek je...
=)

zOeY zAu YaH said...

qiff: yup..he he

zOeY zAu YaH said...

wanie: haha boleh la..

Arine Romano said...

a'ahh..
mmg sng je wt bun tu..
tp rmi suke yg bun tp xtao wt..
klu i wt kurg 5mnt da ciap!!!

zOeY zAu YaH said...

arine: betul2..bun tu yg plg sng sebenarnya haha