video tutorial natural make-up for bigger eyes look guna webcam baru...!

Assalamualaikum...
 gigih bebenor saya dok upload menatang video nih.
7 jam baru dia nak masuk weh ! sabar je la..

ini webcam baru saya(kasi can saya cewi jap).
suara laju dari pergerakan mulut  HA HA HA...
ade sape2 tau camne nak bagi suara selari dengan pergerakan tak?
tulun...tulun...

video nih ajar buat mekap mata yang simple,natural tapi buat mata
nampak besar.

macam ini..

saya bercakap dalam video nih tapi suara 'sedang2 saja sebab letih weh buat tuto!

saya suka buat tuto mekap yang simple2 sebab kebanyakan kawan2 kat fb dan blog
selalu tanya mekap yang simple saja.senang nak ikut kan?

lain2 video sila klik sini www.youtube.com/zoeyzauyah

moh setat..

abaikan gigi tak mahu pakai braces itu ha ha..!
oh satu lagi..kalau mekap diri sendiri saya tak suka sangat guna berus.
berus hanya untuk customer kecuali kalau dah cewi sangatlah ha ha ha..

nanti saya cuba baiki cara buat video nih ok?

ini pula bila dah cewi sangat...
.
.
.
memang takde keje..

klik nuffnang nak kawen.

tq.

11 comments:

Cik Embun said...

nanti belajar untuk compresskan video nih... kalau nak wat video, sila pakai baju yg senonoh sikit yek... pakai laaa cardigan.. pakai baby-t dgn tudung agak pelik di sini.... hahahahaa... take note ni.... jgn nak block adik sendiri punya blog plak noh... nie adalah komen membina... kah3~

zOeY zAu YaH said...

aku lupa..dah siap baru pasan aku pakai baby t ja..abaikan saja...
still learning la woi..

sabenazakey said...

nnt buat lagi vid tau,.

zOeY zAu YaH said...

sabena: insyaallah i will dan akn improvedkan lag kualiti haha..tah pape punya video kan?

Nini Mohd said...

tak dengar suara.
dah naikkan volume laptop + volume video tahap max pun still tak dengar jugak. huhuu~

sabenazakey said...

oke jela,.soare xdengar sgt. nk copy pic bley x? nk post kat belog..huhu.

Nurul Mazni said...

dear... u inspire me to make video tau.. try lagi.. masih boleyh diperbaiki keyh~ hehee.. yang penting ada stail tersendiri.ituu penting

zOeY zAu YaH said...

nini: yg ni lbh kepada testing..saya dah buat baru,mekap baru yg lg ok..tggu tau hi hi

zOeY zAu YaH said...

sabena: tu video testing..now dah tahu nk buat mcm mana bg ok haha..nanti saya upload.amek lah...hihi tq

zOeY zAu YaH said...

mazni: ya meh? tq hi hi..video percubaan tu..dah tau mcm mana nk buat bg ok..tunggu tau hi hi

fathiahRAIHANA said...

tak pyah pakai braces dah la akak . mcm tu la comel ^^