Bday+hadiah contest dah sampai yeaaa..!

Assalamualaikum...

4.4.2011 secara tak sengaja dah tersambut bsday si aina..

isk2..nasib baik dia belum tahu masuk belog saya ini..

kalau tidak pastilah terkecil hati pula dengan ayat2 saya itu ha ha..


bsday girl bermuka comot akibat bedak yang ditempek sendiri
secara kreatif..iye..iye..dia memang suka palai bedak macam itu.
fine lah aina...fine..

aksi lakonan.
saya paksa dia berlakon macm nak tiup lilin..
nasiblah kau dapat mak cik semacam ini aina..hi hi..

ini adalah kek beliau..ye lah takkan kek saya pula?
tengok umur pun sudah tahu..beliau berumur 5 tahun sedangkan
saya baru 3 tahun..EH? kah kah..

pizza yang dijual naik lori..sedap juga dari piza hut yang cepat muak itu.

ice blended coklat...sangat sedap..! silalah teringin..ha ha..

okes..back to contest...weh! haku sepiking lah weeeyyy...!

hadiah dari cik manis  shigella zoster sudah sampai..
memang sangat comel..! tq sangat2.. saya sukee..!

ok kawan2..tulun tunaikan misi saya ini..
MASUK2 JE ADA SENARAI LINK..
PILIH ZOEYZAUYAH.BLOGSPOT.COM
TEKAN VOTE.
dan terima kasih..tulun ya? tunaikanlah misi saya ini..hu hu..
(ini edisi rayu rayuan cik minah tuan belog si muka tak malu).

okes..klik nuffnang nak kawen.

tq semua.