Budak2 je ke boleh?

Assalamualaikum..

petang2 yang bercuaca panas seperti tadi memanglah sangat
syurga kalau dapat meminum sesuatu yang sejuk,manis tetapi tak perlu bancuh.

iye..iye..saya memang pemalas..errr...bakal emak mertua
tolonglah jangan baca belog saya ini..kah kah kah..

tiba2 kakna membeli vitagen kegemaran sepanjang masa.
bukan aina saja teruja..saya mak ciknya yang tua ini pun naik gila juga
ha ha ha...!

motif entry ini?
vitagen bukan saja untuk budak2...
yang tua macam saya pun boleh..tambah2 kalau malas
bancuh air he he he..

 ungu itu aina yang punya..hijau itu kepunyaan siapa lagi kalau
bukan saya? ha ha ha..kemain kalah budak2..

kalau mahu badan yang sihat lagi comel seperti aina,
minumlah vitagen barang sebotol dua ha ha ha..

okes..itu saja.

tq.

26 comments:

Nurul Eiman Hikmah said...

hahaha pemalas punye makcik!

zOeY zAu YaH said...

nurul: yup..hari mggu mmg mls hihi

-aqmalazmi- said...

lame tak minum vitagen nie
iss iss isss

Nurul Eiman Hikmah said...

betul lah...shah alam pun panas....tu yg duduk rumah saje...haha

zOeY zAu YaH said...

aqmal: pi beli skang gak..giant kan dkt haha...

zOeY zAu YaH said...

nurul: hihi..cuaca pns skang tp ok lah..gi mana2 pun xssh..kalau ujan ssh haha

Manja (let it be my sweet name) said...

suka2, suka vitagen oren

zOeY zAu YaH said...

manja: sama..! saya suka oren tp tadi beli x de oren huhu

maiza love said...

minum vitagen bagus sebab ada berbilion bakteria baik hehe..kmaiza pun sukeee..

Manja (let it be my sweet name) said...

ala, kalu x de oren ambik eyeshadow org campur.. tadaa dah jadi oren, senang bukan? hehe



Pencuci Muka yang Korang Guna?

abadi romeo said...

kalu orang tua yang minum buruk sangat rupanya...tongkat Ali ke..kacip fatimah ke..baru ada uuumph..

Sufinah Yussof (SY) said...

VITAGEN memang sedap. untuk kesihatan perut.kite suke vitagen perisa anggur.

zOeY zAu YaH said...

kak maiza: betul kak..sedap pun sdp..

zOeY zAu YaH said...

manja: tapi tak rasa oren haha..x mo!

zOeY zAu YaH said...

abadi: taklah..bagus untuk kesihatan perut dan cute kalau minum vitagen..kcp fatimah? eeeeuuuwww..!

zOeY zAu YaH said...

sy: anggur pun sdp..hihi..

saliha888 said...

kte kat rumah uncle ni kakak cantikkk ;)

♥ T-CH3R MY@ ♥ said...

suka jgk !
nyum-nyum ! HEHE =)

bunga said...

haha..bunga pun suker..hehe.tapi oren..

sabenazakey said...

suka minum vitagen tanpa bukan plastik dy., minum serentak..
awww bestt!!

aDieyZa said...

vitagen elok utk sistem perut.. so boleh minum selalu!!

zOeY zAu YaH said...

saliha: ooooo...x pe ada rezeki dpt la jumpa hihi

zOeY zAu YaH said...

T: sedap kan..hihi

zOeY zAu YaH said...

bunga: sama la kita.saya suka oren

zOeY zAu YaH said...

sabena: hah? biar betul? wahhh dasat haha

zOeY zAu YaH said...

adeyza: betul2..sedap pun sdp kan.