ciss dalam diam2 dia buat camnih kat blog haku..!

Assalamualaikum..

tajuk itu memang gempak..
lepas baca pastilah awak semua nak kata macam ini kat saya...
CISSS.! BEDEBAH PUNYA MANGKUK TINGKAT..!
kah kah kah..padan muka kamu sebab kene tipu dan padan muka saya
sebab kene maki camgitu huhu..
beruk saya ini memang suka menyibuk..

6 hari yang lepas ada seorang blogger yang comel
telah menCISSSSkan blog saya ini.
lebih2 pulak dia ini...

marilah membalas dendam dekat budak ini..
tapi pastilah kamu tak akan berjaya membalas dendam 
sebab pasti awal2 sudah jatuh cinta kat dia.
boypren kepada effa,sila jangan lempang saya ok.

beliau telah menriviewkan belog saya tanpa memberitahu
lalu saya menCISSSkan diri sendiri sebab saya
tak dapat nak buat entry mencewikan,menayangkan
 dan menjeleskan awak semua macam ini...
KAH KAH KAH..!
 SILALAH JELES SEBAB ADA ORANG COMEL REVIEW BLOG SAYA..
okes..adakah awak semua rasa melampau sampai nak
cubit pipi saya mcm ini?

gambar tak dapat dibubuh sebab blog saya semakin ngokngek..
CISSS...! lagi....

effa tq so much...! muahh! (jeles arr tu saya bagi dia kiss kan?)

klik nuffnang nak kawen..

toce..


4 comments:

Akmal Ezzah Alias said...

huahuahua

zOeY zAu YaH said...

akmal: alamak...gelak lak dia hehe

effa said...

kak zoey yg chumel thanxxxxxxxxxx tok entry ni..
ngee (=

zOeY zAu YaH said...

effa: tq kt kamu tu ha sbb buat entry psl saya hihi