kamu baheklah..!

Assalamualaikum..

susulan entry pasal bloglist dan sebut2 nama saya dalam entry
kawan2 blogger,maka keputusannya sangat mengejutkan!

p/s pastilah mengejutkan..kalau tidak sudah lama saya heret bag
balik kampung cap adidas pasar malam lalu menangis sedu
sedan ala2 akedemi fantasia bulan madu tak jadi..kah kah..

rupanya ramai yang listkan saya di belog mereka.

owh terima kasih..saya sangat terharu..

tapi tak ramai seramai blogger2 yang pemes lagi menjilat jari ERKK?

Tenkiuuuu pada mereka ini...BAHEKLAH KAMU...!!
(sudah tahu kan kenapa tajuk begitu?).

p/s: saya sudah listkan blog kamu kat blog saya tau.
kalau terlepas tu sila inform okes.












ada lagi tak yang saya tertinggal?
saya tak tahu kalau kamu tak bagitahu...
silalah bagitahu seupaya saya tahu..
nanti sama2 kita tahu..
wehhh! ayat ini sangat berseni tahu?...kah kah..

saya terjumpa satu angka cantik ini...
follower yang ke-1010 !!!
sangat cantik kan? 

nama follower tersebut ialah nurul tapi sayangye..dia tak letak
link kat profile hu hu...

itu saja.

klik nuffnang nak kawen.

tocetoce..