kemas bag mekap terus jadi cewi..

Assalamualaikum..

saya memang suka semakkan bag mekap saya(bag lama).

lepas itu buat2 lupa bag tu dah berselerak dengan sangat dasyat..

memang dasar budak yang pemalas..

tapi....saya dah berjaya kemas semula..YEAA !

berbangga dengan diri sendiri..

bila tiba2 menjadi rajin...

secara tiba2 juga saya telah bertukar menjadi cewi..

aisehh..malu sungguh dengan perangai sendiri..

terlupa tangkap gambar katil yang semak dengan mekap saya.

ini antara lipstick yang saya ada.. 

bila jumpa ini apa lagi...

yang waras bertukar menjadi gila..ha ha..eh tidak..tidak..

bukan gila cuma melepaskan gian mahu jadi cewi 
depan kamera walaupun tak nampak muka haha..

jenama hape tah baru beli hari tu ha ha..

pelupa yang amat padahal baru ja beli.

ini silkygirl..

ini silkygirl jugak..

ini dari jenama maybelline.

tengok..? tak pasal2 pakai lipstik dan senyum sorang2 depan kamera henpon ha ha..

tapi kod warna memang tak ingat.malas mahu check semula ha ha..

nasib baik niat asal belum terbabas sepenuhnya.

ini bag mekap sementara yang dah dikemas.

sementara saja guna bag ini..sekarang sudah guna make-up box 
jurusolek yang berat gila tahap gaban sampai nak patah tangan haku pegang ha ha..

mekap telah overload dengan jayanya..haruslah tukar bag cepat2.

perasan tak..siap ada kotak dan pembahagi dalam bag itu...
saya memang suka2 hati ha ha ha..

itu saja...

klik nuffnang mahu kawen.

tq.

18 comments:

Bella Bell said...

penuh mekup...hehehhe~

Namee Roslan said...

saya terhibur baca entry zoey..banyak tips make-up. sesuai lah untuk saya yg x pernah n xtau make-up ni. :) txs yeah :)

haa lagi satu...maaf result lmbat sikit. xtau nak pilih. semua ceria sngat :D

Nurul Eiman Hikmah said...

ahahaha...rajin betul p try lipstick tu satu2..=p

zOeY zAu YaH said...

bella: skang dah bertambah..haha

zOeY zAu YaH said...

namee: haha tq lah ya..awk x mekap pun dh semulajadi cantik...kulit elok je..result tu x peee saya paham mesti ramai kan?

zOeY zAu YaH said...

nurul: saja cewi haha

nur anis said...

best nya ada stock makeup yang b banyak..

zOeY zAu YaH said...

nur: hihi saya mekap org kene lah bli byk2 huhu

nick izzatie said...

cabtik a warna lipstik dari silky girl 2... ske tgk blog nie,,, 1 ari x tgk x sah,,,,,,

maiza love said...

byknya mekap zoey,,akak jeles ni,,lipstik mabeline tu daboom la..suka la kaler dia..warna apa tu,nak beli nih..

zOeY zAu YaH said...

nick: hihi silkygirl yg murah tu ja kaler x ingat haha..ya meh? tq sgt2 tau..

zOeY zAu YaH said...

kak maiza: skang dh bertambah kak sbb dok beli sikit2 kan.maybelline watershine pink hape tah..no dia x ingat.batang silver tu.pelekat bawh dia dh tertanggal tu yg x ingat ha ha..cantik tau warna dia.

maiza love said...

nanti letak la gambar selambak mekap2 zoey ye,,hehe..teringin nak tgk set mekap zoey yg berlambak-lambak tu huhu..:)
request terhangat di pasaran nih

zOeY zAu YaH said...

maiza: haha okes kak..insyaallah saya buat..demi akak nih haha

efa fairuz said...

huiiii banyak lipstik, nak satu! jeles nih! hehehe

maiza love said...

hehe..suka la akak nak tgk mekap zoe ni.. tentang like button tu sekali buat je nanti setiap kali post enrty benda tu akan ada..letak la button share sekali senang nak share hehe..ada kat tutorial free akak tuh

zOeY zAu YaH said...

efa: haha alah..saya beli satu2 kak..lama2 ajd lah lbh skit hihi

zOeY zAu YaH said...

kak maiza: tq kak...japgi saya try buat ok.