review produk clean N clear active clear acne clearing gel.

Assalamualaikum..

ouchh! jerawat? 
terus selam muka dalam tempayan beras emak 
lalu setahun tak keluar rumah..
WEH..! WEHH! dramatik sungguh iklan ini ya.

okes mari serius sekejap..

saya nak review produk untuk hilangkan jerawat.

muka saya jarang naik jerawat.
pernah dalam setahun tak naik jerawat langsung.
cuma kadang2 naik ruam tapi kejap saja.

tapi saya juga pernah naik jerawat.
punca?
1.pertama kali naik jerawat time jadi supervisor kat kilang kosmetik.
hari2 buat teh herba misai kucing.habuk teh tu ketika diproses buat muka
saya naik jerawat!
teruk tau.dah la banyak,besar2 pastu tangan lak gatal pi picit..
terus jadi cam kesan campak.

2. berhenti pakai produk Nata***.
time pakai memang kulit cantik gilos! 
bila berhenti kulit naik ruam halus yang banyak.
pakai macam2 pun tak hilang.lepas pakai loreal barulah kulit licin semula.
dalam proses tu saya juga pakai clean N clear ini..

lepas cuci muka,saya sapu seluruh muka.
kalau nak hilang jerawat yang naik kat sane skit,sini skit..
saya titik kat kawasan tu ja.
selalunya dalam masa 1 atau 2 minggu jerawat atau ruam dah hilang.

kata pengeluar...
'gel ini bekerja secara aktif di dalam pori2 untuk 
mengeringkan jerawat'.

kata saya pula..
MEMANG BERKESAN!
jenis gel yang jernih bila disapu,so kalau pakai
setiap masa pun orang tak perasan.

kadang2 bila disapu akan rasa pedih sikit.
tu kalau jerawat atau ruam tu dah memang dipicit atau terlalu
radang.kalau tak,rasa sejuk biasa saja.

harga kalau tak salah RM15.90

lain2 produk jerawat yang saya pernah cuba dan terbukti berkesan ialah..
RNZ cosmetics acne serum(berkesan untuk ruam,).
RNZ cosmetics pimple lotion(berkesan untuk jerawat besar).
RNZ cosmetics acne gold hape tah lupa dah nama(berkesan untuk ruam dan jerawat besar juga).

INI DARI PENGALAMAN SAYA GUNA.
KALAU SESUAI UNTUK SAYA,TAK SEMESTINYA SESUAI UNTUK ANDA.
So janganlah pula cakap..
"saya pakai tak elok pun"
haaa...lain orang lainlah kesannya.

moh le beli baju lelong murah2..
klik sini ALBUM BAJU LELONG

klik nuffnang nak kawen.

terima kasih.

13 comments:

nor cahaya said...

sy mmg setuju...en abe sy pki pncuci muke die..jerawat rus kering..muke xbminyak....

Munirah said...

sy pakai nuteen. yg ni utk sy mmg berkesan :)

cik najihah said...

lame tak nak ilang kan sis?

sabenazakey said...

sabena ada jrawat,.xske jrawat,.sobb..sobb

cikmudatoxin said...

ade gak menda alah nih . tp memandangkn lambat berkesan (xreti sabo sbnrnye :p) dan malas nk sapu , botol tu still penoh wlwpn beli setaon lepas . ngehe

Aida Azryn said...

wah siap promote lagi.hehe.. thx 4 sharing.^.^

zOeY zAu YaH said...

nor: betul..saya penah set dia.jerawat kering.

zOeY zAu YaH said...

munirah: semuanya ikut kesesuian kulit kan.

zOeY zAu YaH said...

munirah: semuanya ikut kesesuian kulit kan.

zOeY zAu YaH said...

cik: ikut kulit.mcm saya dlm 1 atau 2 minggu dh ilang.

zOeY zAu YaH said...

sabena: try lah bende nih..

zOeY zAu YaH said...

cikmuda: kene amalkan dgn konsisten lah baru dia nmpk kesan.stkt nih saya pakai mmg ok.

zOeY zAu YaH said...

aida: bukan apa..saja share2 hihi

KLIK SINI TUAN BLOG NAK KAWEN