Bulu mata palesu rozita che wan yang lama jangan dibuang,boleh buat idea yang hebat ini..

Assalamualaikum..

eksaited tak kau dengar tajuk macam itu?
eksaited tak? eksaited tak? eksaited tak?
meh sekeh sikit budak ini..

bukan ada apa pun..saja nak sharing is caring,
kau loving kau tertungging..
eh sedap pula pantun tak berapa nak 'kerat' itu kan?
kah kah..

meh lah sini saya mahu bagitahu..

nampak tak itu?
itu bulu mata atas..
dah beberapa kali saya pakai,so sudah jadi semacam saja.
tapi saya tak buang..
saya gunting2 then pendekkan sikit bulu yang panjang berjela itu.
lepas ini boleh buat bulu mata bawah pula..
nampak tak penjimatan yang hebat disitu?
wahhh ha ha ha..! 
tiba2 berasa hebat sebab punya idea yang hebat..
kah kah..

sudahlah..terasa mahu tercekik air liur sendiri.

saya ada beberapa entry pasal aktiviti seperti 
mekap,jalan2 dan lain2..
tapi sedang menunggu gambar dari cce..
maka hati perlulah bersabar walaupun over kemain nak buat entry.

sila klik nuffnang untuk saya berkahwin.

tenkiu..