hidangan petang yang comel..yummy !!!

Assalamualaikum..

petang ini saya telah melahap hidangan yang sangat comel.

sambil makan sambil berharap saya akan menjadi secomel itu selepas makan.

tengok? itu impian yang gedik tahu? HA HA..gelak semacam bangga saja..
(kasihan dengan diri sendiri..gedik tak mengira tempat).

cupcakes itu sangat comel..!
ianya buatan aina si anak sedara yang berumur 5 tahun.

owh tetiba terasa malu dengan si aina sebab
mak cik tua bangka ini pun tak suka masak2 macam dia.

mari menyorokkan muka di dalam tempayan beras..

ada jugak chocolate cheesse cake buatan kakna iaitu
mama kepada aina dan kakak kepada saya..
HEY HEY..! perlukah penjelasan yang panjang lebar sebegitu?

karipap itu pulak hasil gorengan emak yang gojes.

p/s: sila cari barang tersembunyi..
ubat saya yang berwarna biru...cuba teka ubat apakah itu?
jangan cuba2 nak jawab ubat cegh hamil..kang haku jadi hulk
buruk pulak rupa blog nih ha ha..

back to setory makanan..

owh semuanya buatan orang lain..

apa yang saya buat?

melahap sambil memenuhkan perut sendiri kah kah..
sangat heaven..!
(bakal emak mentua,tolonglah jangan baca belog saya ini).

cupcakes itu saya tak makan habis pun..pasal saya lagi suka
 chocolate cheese cake yang kakna buat.

silalah mentengok karipap itu..
saya tak suka makan sekali dengan inti..
saya makan kulitnya saja ha ha..

gediksnya cara haku makan..
tapi beruks ini lagi gediks dari saya..

klik nuffnang nak kawen.
wehpenatlahasikasiknakkawensajalempangkangbarutau!!!

tenkiu...
(tq versi gedik)






26 comments:

azalia hjsalleh said...

ee sedapnyaaaaaa !

fatinz.efziey said...

hexhexx...
cedap!!
=P

aqmalazmi said...

amboii comel nyaaa.......
tanak makan la..
heee

zOeY zAu YaH said...

azalia: sedaappp... hihi

zOeY zAu YaH said...

fatin: sedap..nak?

zOeY zAu YaH said...

aqmal: haha comel mcm kamu

PrINCeSz YaNa said...

dapnyer... nak sket...

Manja (let it be my sweet name) said...

manja tahu mkn je hehe kek, buat nyer x

AiDa AzRyN said...

wah nampak sodap! nak! nak! nak! :DDD

aDieyZa said...

nampak sedap sgt!!! terliur dah zana ni.. nak cikit boleh??

.m y z. said...

terliur lah pulak tengok dan perut otomatik lapar tetiba +___+

cik chinta said...

tguk pon da menelan liur..dosa je ko wat post ni, tetibe membuatkan org di sini kempunan =D

eddy said...

oooo...tak pose eaaa..... BTW : see this...and feel free to drop a comment http://eddytech03.blogspot.com/p/rakan-rakan-eddytech.html

maiza love said...

sedapnya kek .. lama x buat kek hehe..sibuk la skang ni nak menhapdate blog pun payah..xde mood la..
apa2 pun masa dulu akak pun makn karipap buang inti..tp skang ni paling suka inti karipap..suka makan tp malas nak buat sebab malas nak menguli hehe..

Manja (let it be my sweet name) said...

zoey, sila join kalu sudi

Peri PiA said...

yuumy2!!hye adik cantik

zOeY zAu YaH said...

yana: sedap2..nk bg pun dh hbs hihi

zOeY zAu YaH said...

manja: sama lah kita haha

zOeY zAu YaH said...

aida:sedap...

zOeY zAu YaH said...

adieyza: cepat dapatkn di kedai haha

zOeY zAu YaH said...

myz: alolo ciannye..

zOeY zAu YaH said...

cik: gi beli skang hehe

zOeY zAu YaH said...

eddy: insyaallah i will..

zOeY zAu YaH said...

kak maiza: siannye..kak pandai buat bestlah...huhu

zOeY zAu YaH said...

manja: join ape sygku?

zOeY zAu YaH said...

peri: hai..