ingatkan dah berkarat

Assalamualaikum..

semalam membuat sesuatu yang sudah lama saya tak buat.

ingatkan skill sudah berkarat,rupanya masih hebat
HA HA HA..! (kasi canlah saya syok sendiri).

kemain semangat budak ini membuat benda itu..

sampai habis tangan kena pistol panas CISS..!

tadaaa...! inilah benda yang saya buat itu.

bunga ini untuk teacher anak saudara saya.

awak semua mesti tak tahu kan,dulu saya kerja kedai hantaran.
3 kedai hantaran uuuuu...! dan yang last sekali
kedai abang saya sendiri.
tukang membuat bunga dan hantaran sape lagi kalau bukan saya ini?
HA HA HA...(kasi can lagi ya puan2..)

aina si anak sedara dengan kek resipi rahsia.
yang 'tua2' ini pelahap kemain lagik tau.

lagi 2,3 hari blog saya akan berwajah baru.
tungguuuu...! hi hi..

klik nuffnang nak kawen.

tenkiu..

18 comments:

sharifahzakiah said...

kita nak bunga jugak awak ^_^

Mizz ErMa said...

berwajah baru cam ne tu? waa..saspen nih..hihihi

.m y z. said...

nak suruh sis gubah bunga jugak lah boleh? hehe.

fuhh tak sabar nak tgok blog berwajah baru. ziema ekceli jadi silent reader sis dah lama tau. since sis follow blog ziema dulu masa ziema kurang followers. hehe ;)

zOeY zAu YaH said...

sharifah: haha meh sini nk buatkan..

zOeY zAu YaH said...

mizz: kenelah tggu...haha..

zOeY zAu YaH said...

myz: boleh2..blog akn berwajah baru..tggu ya hi hi..owh nape jd silent readers? haha kalau komen secara laju2 saya pi blog pengkomen tu semula haha psl saya bz,hanya sempat pi blog kwn2 yg komen ja..hihi tq sgt2 ya.

SyEraa said...

serbe boooleh la kak zoey ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.m y z. said...

ahha dulu segan lah nak komen sis. blog pemes lah katakan ^__^

baru skang ziema rajin nak komen2 blog orang. dlu PEMALAS sikit. heheh.

zOeY zAu YaH said...

syeraa: haha alhamdulilah bakat allah bg..

zOeY zAu YaH said...

myz: eh mana ada pemes..biasa ja pun..hihi..

redzwanie redzmann said...

wahhh hebatnye zoey..
leyh la booking zoey utk wat hantaran wanie..(pehh..berabad ag tuh..)hehe

wahh...musim transform blog gamaknye bln nie...hehhee

Anis Nasri said...

ha mesti ni la blogger yg CCE tertembak sgt tu kan kan kan..
huhuhuhuhuhu

zOeY zAu YaH said...

wani: blh2 haha..saja nk berwajah baru hihi

zOeY zAu YaH said...

anis: hahahahahaha...shhhh....hihi

maiza love said...

chanteknya bunga..bg kat akak satu l hehe..

zOeY zAu YaH said...

kak maiza: haha meh la amik..

redzwanie redzmann said...

hehhee...ske3...
xpela...bile bewajah baru..betmbh bekobar2 la cik zoey kite nak berblog kan..?hehe

zOeY zAu YaH said...

wani: haha betul2..