ini juga satu kerja bila takde kerja

Assalamualaikum..

sorang asik pi mai,pi mai takde kerja..

sorang lagik statik asik tengok youtube pasal takde kerja juga..

last2 sorang tadah muka,sorang lagi main muka kah kah..

eh mekap itu itu juga satu kerja bila tak ada kerja tahu?

kali ini mekap tiru2..last2 jadi versi haku ha ha..

p/s: mekap main2 takdenye nak shading ke,buat kening ke hape..
tonyoh2 je k..

mekap tiru dari 'frmheadtotoe'

minah ini sangatlah ngengade..sabar jelahhh...

tiru mekap tiz zaqyah dan sari yanti dari paper semalam.

tiru mekap michele phan.

nak try satu lagi mekap tapi CCE yang ngengade tu
tak sanggup lagi tahan muka sekali dengan tahan lapar.

maka kami pun bersurai dan memakan nasi secara laju2..

klik nuffnang nak kawen..

tenkiu..




20 comments:

EZAN IDMA said...

rajinnye makup. saye ni tak reti mekup pon. sob :p

ieda CUMA said...

cantik...! =)

Anis Nasri said...

ahahahaha
mcm2 la adik bradik ni..
xsangka lak ila minat make up jgk eh..
klo tgk dulu simple je..
hihihi..
alamak lupa la anak dara bila membesar gitu le jd nye

sharifahzakiah said...

hahahaha best laa pndai make up. bley brangan2 :)

maiza love said...

lawanya mekap tuh,..akak sukee la..nak main mekap2 gak la ,tp x best la xde member n geng da..
benci tau..

HaNa HoNeY said...

haha..sempt lagi men makeup2
^_^

zOeY zAu YaH said...

ezan: belajar lah pelan2 mesti blh kan hihi

zOeY zAu YaH said...

ieda: tq =)

zOeY zAu YaH said...

anis: dia mmg x minat tp saya ska guna muka dia gak haha

zOeY zAu YaH said...

sharifah: hehe best lah gak

zOeY zAu YaH said...

kak maiza: carik lah geng kak haha

zOeY zAu YaH said...

hana: x dak kerja camni la kan haha

emieysandra said...

cantik..tp mekap tu nampak garang uh^^

Pelangi said...

lalink..bile u nk main mekap2 muke i pulak lalink? hik hik

cik chinta said...

klo keje sama tempat, i rela tadah muka hari2 oke suh mekup

Mizz ErMa said...

sy pon nak try tiru mekap cik zoey lah..hihihi

zOeY zAu YaH said...

emiey: eksperimen =)

zOeY zAu YaH said...

pelangi: bila free? haha..bz memanjang cane nk mekap2 haha

zOeY zAu YaH said...

cik: pastu cukup bln i hantar bill uuu..haha..

zOeY zAu YaH said...

mizz: try2 hihi