marilahtengokkulitsayadekat2~eh sape tahu produk ape nak hilangkan jeragat?

Assalamualaikum..

sape cakap kulit saya cantik,gebu dan gojes tahap dewi?

meh la tengok dekat2..

diri sendiri yang tengok nih rasa nak nangis kau tak tahu..

tapi malu punya pasal nangis dalam hati secara diam2 saja.

saya jarang tumbuh jerawat.

tapi sejak beberapa tahun lepas saya ada masalah jeragat.

sikit2 saja tapi tak best la uuuu...!

kulit yang cerah memang berpotensi jadi jeragat.

kakak saya yang berkulit cerah pun jadi jeragat jugak.

kami dua saja yang jadi tau..(nangis laju2 T_T).


> pori2 terbuka.
>parut jerawat lama.
>parut jatuh bestkal time budak2(nampak tak haku nakal dulu?)
>bintik2 jeragat.

jadi kat kedua2 belah pipi je tau..sadis iii...!

dah macam2 saya buat nih.

tapi jeragat tu still ada dan rasanya bertambah.

sesape tahu tak produk apa yang boleh hilangkan jeragat
dengan berkesan? silalah bagitahu saya..

saya ini terasa macam nak menangis tahu tak?

silalah tolong saya wuwuwuwu..!

klik nuffnang nak kawen.

tenkiu.