nihyangsayasayangsangatkatbloggeraidaazrinnih

Assalamualaikum..

tajuk kemain gedik haku letak.

mesti kawan2 blogger cakap 
ini kes main rasuah lah nih..terus zoey si gedik buat entry..

cehhh..! mana adeee...saya orang jujur..

entry ini tanda terima kasih sayangmelimpahruahtakluaksikitpun.
kat cik aida kah kah..ehem2..

saya menang tempat ke-2 contest gaya posing paling cun.

tak sia2 guna gambar pose yang kononnya 
sehabis cun padahal haku-tengok-nak-muntah..
macam manalah cik aida tahan tengok pose saya tu? 

shawl purple..
set aksesori jenama avon..
tapi header cik aida itu bukan salah satu hadiah saya kah kah..
over tau..!

cik aida sangat sporting tahu?
dia selalu blogwalking siap komen2 lagik.

cik aida,tenkiuuuuuuuuuuuuu....!!!!

moh ler bertandang ke belog beliau yang comel itu..

esok saya akan review blogshop baju yang memang
cantik dan murah..!
pemilik dia pun sangatlah cantik! kalah i tau..

klik nuffnang nak kawen..

tocetoce..







8 comments:

Mizz ErMa said...

cantiknye shawl pepel..aksesori tu plak ape? brooch ke anting2? xclear la..hihihi

zOeY zAu YaH said...

mizz: hihi tq..andai cik aida plh kan..rantai,anting2 dgn rantai kaki..

Mizz ErMa said...

fuy0o..satu set 2..melaram la nanti cik zoey kite ngan aksesori2 barunye tu..hihihi

AiDa AzRyN said...

hamboi siap letak header blog i?aiyoohh.. XD

Alhamdulillah la kalau u suka hadiah tu.. hehe. nanti pakai la shawl tu,then snap gambo. i nak tengok. hihi.. ;)

cik chinta said...

alaa...jelos ni, zoey da de shawl rambu ramba..

zOeY zAu YaH said...

mizz:haha mesti..cewi kemain lah haha

zOeY zAu YaH said...

aida: wokeh..rojer haha

zOeY zAu YaH said...

cik: haha sila dapatkn dipasaran sekaranhg haha