video tutorial gold eyes with red lips + hati gumbira kerana cik wani

Assalamualaikum..

video ini sudah lama.

kasihan sangat tengok dia terperap didalam folder lappy,
teruslah berasa mahu upload dan buat entry ini..

ini adalah video terakhir dirakam guna webcam.
lepas ini akan rakam guna kamera dalam bentuk HD pulak..
HA HA HA..(itu gelak budak yang seronok bukan kepalang).

didalam video comel ini..(uweekkk!)
saya tunjuk dari asas mekap sampailah ke shading dan lain2.

marilah mentengok video ini..

tengok sambil puji2 tau? bukan kutuk2..
kasihan budak didalam video itu...
(eh macam ini pun boleh?).




heppp..! heppp!
ada satu lagi benda best yang buat budak ini 
gembira bukan kepalang..
sampai melompat2 didalam hati saja kah kah..!

mari saya perkenalkan...
cikmekmolekpujaanhatikesanyangansayaiaitucikwanicomel!
weh gediks sungguh cara membodek ini..


marilah saya memperkenalkan kawan saya yang seorang ini..

> beliau bernama redzwanieredzmann 
nama macam panjang tapi awak semua tak sedar2 ke
itu sekali dengan nama ayah dia? kah kah..!

> dia ini menjual lens..marilah menyerbu belog lens beliau
teruslah membeli menggunakan kod 'zoeycunwanicomel'
untuk mendapat diskaun..
haip! haip! jangan buat betul2..budak zoey ini penipu saja
kah kah..!

> dia ini sporting dan selalu main terjah2 dengan belog saya..
mungkin belog kamu juga? silalah mengfollow beliau.

> dia ini cantik berbaju merah ang2..
memang boleh geng dengan budak yang bernama zoey
pasal belog pun ang2 juga.

> dia ini cantik..mata pun cantik..
tapi mata saya pun cantik juga kah kah..
isk mentang2 haku tuan belog..asik2 menumpang sekaki,
dua kaki,tiga kaki juga..
kalau dekat dah lama wani kasi kaki kah kah..!

berat,tinggi,umur,asal,bsday,
SAYA TAK TAHU! pi lah ngorat sendiri..
hahahahha...

eh sudahlah..asik merapu saja.


owh cik wani..awak sangat comel..
terima kasih banyak2..
ehhh saya tak bodek tahu?

marilah ke entry membuat saya senyum sampai 
naik penat asik2 senyum saja..

klik nuffnang nak kawen.

tenkiu..