adoi tabiat semacam apakah ini?

Assalamualaikum..

saya punya satu tabiat yang pelik..
pelik tak pelik lah tapi bernasib baik hanya satu tabiat saja..
kalau 2 tabiat,3 tabiat,4 tabiat terus buang tebiat !
eh eh..scary pulak haku rasa kah kah..!

bila saya tengah tensen ke,sakit ke,stress ke,mistress hermanas ke
terus berasa mahu soping..
tak kisah lah soping mekap ke,baju ke,shawl ke,lampin anak ke
semua rasa mahu borong..kah kah nampak sangat dah kronik haku nih.

baru2 ini saya masuk wad IJN ditambah stress hapekende tah
dalam kepala tambah hati ini..
maka bersopinglah saya seperti sudah setahun tak keluar dari hospital
 ha ha..over !

sebenarnya belum masuk spital lagi saya sudah soping..
keluar spital sambung lagik sampai ke ipoh nun..!
kemudian ke kulim nin..!
kemudian ke..err sudahlah..karang free2 saja
kena lempang dengan diri sendiri..

3 helai shawl/pashmina dengan sehelai blouse ang2 punya merah.
ada lagik yang saya mahu topup...maknanya diriku ini masih stress..
wuwuwuwu..
owh kucing ini sangat gedik menangis seperti ini..

pastilah bakal suami saya sangat stress bila
membaca ini kah kah..
ehem2..papa sayang..sila jangan stress2 okes?
janganlah cintamu berpaling tadah pula..
i lagi stess kang u jugak yang susah ha ha...
marilah membuat muka comel special untuk papa
weewwiittt..!!!


okes itu saja.
kawan2 silalah carik hobi lain kalau tiba musim stress..
kalau tiru macam saya habis stress lah suami2 semua.
ha ha..

like fanpage saya kalau sudi.
kat sidebar kanan(atas sekali).

klik nuffnang nak operate.

tenkiu..

27 comments:

M Fizan said...

hahaha..parah kalau macam nie..mr. papa boleh bankrup..kalau stres cuba tido pulak..duit pun selamat :D

Akulah Pak Lan said...

Perempuan dan shopping...hahaha

sale - money = happy

aku dan segalanya said...

hihihi..kalau akak camtu la..mau pening hbby akak tuh..

zie_ira said...

ehehe, ira pon same,, asal an stress je,,mesti nak gi shopping,, wahaha,,tu sbb duit cepat abis,,wuuu.=="

Aida Azryn said...

aida kalau stress,nafsu nak makan makin bertambah2! XD

zOeY zAu YaH said...

M fizan: saya plg x ska tido =)

zOeY zAu YaH said...

apl: retail theraphy haha

zOeY zAu YaH said...

ads: sah mmg pening he he

zOeY zAu YaH said...

zie: yup2..cmne la nk jimat kan

zOeY zAu YaH said...

aida: saya lak nafsu mkn kurang tp membeli tu byk haha

aDieyZa said...

shopping mmg terapi yg terbaik utk perempuan.. tp kalau x dapat beli sesuatu barang masa tgh window shopping, terus bertambah stres!!

maiza love said...

perampuan dan shopping x bole dipisahkan hehe..

Mizz ErMa said...

sama la kite..lau cik zoey da bosan shoppoing kat kulim tu, moh la shooping kat kl nih pulak..=D

emieysandra said...

stress yg kne pkai byk duit ni mkin stress jadinyer klu emiey la..huhu, meh kite snamrobik nak? ehehe

cik chinta said...

ahahah..kuat nye soping dia ni. jangan pahni tensen pkir poket kering plak kan? gaji lama lagi nih..uhuhhhuu..

Rtp Farra Arisha said...

blouse merah tu cantikkk :))

Elyzatul Nastaysah said...

yeah!!hobi stress kte sme la dear=)

efa said...

kahkah akak kuat shopping rupanya ekeke

zOeY zAu YaH said...

adieyza: btl2 hehe

zOeY zAu YaH said...

kak maiza: ppuan yg pelik kalau x soping haha

zOeY zAu YaH said...

mizz: tu lah nanti nk pi gak..saja jenjalan haha

zOeY zAu YaH said...

emiey: saya kalau senamrobik pakai pgsan x sedar2 haha..

zOeY zAu YaH said...

cik: x de lah sampai poket kering he he

zOeY zAu YaH said...

rtp: tq hihi

zOeY zAu YaH said...

ely: kita geng hehe

zOeY zAu YaH said...

efa: hehe nk buat lagu mana..

miszatie said...

ni tabit yg best amat..huhuh.....
http://miszatie.blogspot.com/