Blog saya blog pilihan bulan jun abang ben shaari..!!!! pengsan weh pengsan..!

Assalamualaikum..

saya ternampak sesuatu kat blog abang ben..
ianya sangat mengejutkan..
sangat mengujakan..
sangat membestkan..
dan sangat..weh sudah lah weh..

blog saya adalah blog pilihan abang ben untuk bulan jun..
owh sangat terkejut..mahu pengsan secara over boleh tak?
pasti silalah lempang saya beramai ramai 
pasal over sangat ditahap melampau.

abang ben..tenkiu sangat2..
saya selalu masuk blog abang ben tapi saya sangat
malu2 mahu komen banyak..
owh menjadi pemalu dengan orang yang sangat glamor..
huk huk..TENKIU..dan abang ben sangatlah best
p/s: adalah saya kelihatan seperti sedang membodek?


beliau ini sangat sporting dan tak sombong pun dengan blogger baru
dan tak pemes macam saya..sob sob..nanges terharu..

kalau tak percaya marilah tengok entry beliau..

tenkiu semua..

like fanpage saya kalau sudi.
kat sidebar atas sekali.
kalau sudi lah pasal saya tak app semua orang kat fb..
so like la kalau mahu tahu apa2 pasal saya hi hi..

klik nuffnang nak operate..

tocetoce..