riview produk maybelline hypercurl volume express waterproof cat eyes vs maybelline hypercurl volume express waterproof mascara

Assalamualaikum..

hari itu pergi jusco nak beli maskara majolic majorca.
tapi macam biasalah..
orang over macam saya jangan harap dapat menahan diri dari 
jeling2..capai2..cuba2..semuaaa jenama yang ada kat watsons tu.
memandangkan saya memakai bulu mata palesu,hencik papa yang menjadi mangsa
kah kah..kasihan diaa..
tapi sangat best sebab hencik papa seporting..
habis mata dia saya kerjakan.

last2 saya beli jenama maybelline jenis cat eyes.
majolica itu macam tak berbaloi saja.
hasil biasa2 tapi mahal kemain.
maybelline adalah yang terbaik !
cik maybelline,sila bayar komisen saya sekarang juga..!

selama ini saya guna volume express botol hitam dan kuning itu saja.
tak pernah cuba yang lain.
sekarang mari saya tunjuk perbezaan antara 2 maskara saya guna.

atas: maybelline hypercurl volume express waterproof cat eyes
promosi dapat harga RM23.00 atau RM28.00 (tak ingat lak)

bawah: maybelline hypercurl volume express mascara.
beli waktu biasa dapat harga RM30 lebih lah.

weh hape ke gedik maybelline nih letak nama kemain panjang..
nama nak sama lak tu...fenin haku tau fenin tau tak..
protes..

1. tak pakai apa2..

2. pakai maybelline hypercurl express volume waterproof cat eyes

3. pakai maybelline hypercurl volume express waterproof mascara

CAT EYES:
> ketip bulu mata sekali saja pastu terus pakai maskara ini.

> bulu mata  jadi lentik dan panjang !

> nampak berketul tapi tak rasa berketul atau serpihan jatuh kat dalam mata pun.

> berus nampak tak HOT langsung ! tapi bila sapu
teruslah menjadi hot n spicy tergoda jiwa haku! senang nak sapu weh !

> mula2 macam basah sikit tapi cepat jek dia kering dan terus jadi
waterproof.

> sangat sukee...!

VOLUME EXPRESS:
> kena ketip banyak kali pastu baru pakai.
lepas pakai ketip semula barulah dia nak jadi lentik..
hoi2! letihlah asik ketip,pakai,ketip,pakai..!

> bulu mata memang jadi tebal/banyak.

> produk kat dalam botol cepat kering,so bila pakai
dia jadi cam berketul dan serpihan selalu masuk dalam mata.

> berus tebal2,rapat2 dan melengkung,senang jugaklah
nak sapu.

> waterproof.

> sebelum ni sangat sukee...! sekarang suke sikit2 saja kah kah..!

sila like page saya kalau sudi.
ada kt sidebar bahagian atas.

klik nuffnang nak kawen.

tenkiu.


20 comments:

L@dykiki said...

saya tak brap suka yang macam ni.. bulu mata nampak satu² halusnya.. saya suka yg sapuannya cam lebatkan bulu mata ;)

Siti Noraisyah said...

Saya pun pakai produk maybelin jugak, best kan?

ejulz said...

camne la rupa ejulz kalo pakai benda ni.. haHa.. auwwwwwww.. haha

zOeY zAu YaH said...

lady: citarasa dn keperluan setiap org x sama.dulu saya suka volume kasi lebat skang saya suka yg panjangkn saja sbb pakai bulu mata palsu dia tak jd serpihan smpai masuk dlm mata=)

zOeY zAu YaH said...

siti: maybelline yg terbaik dlm maskara hehe

zOeY zAu YaH said...

ejulz: terus jd weewiitt ouuww2! haha

maiza love said...

wah..akak memang pakai maybelline gak dari muda sampai dah kurang muda ni hehe..

kocix! said...

panjang beno name mascara tuh

Sufinah Yussof (SY) said...

SY suke yang mascara cat eyes tu. pastu pekene pula eyeliner. memang macam cat eyes.hoho~

cik chinta said...

yep, maybeline mmg best. org sampai slalu ckp pake bulu mata palsu ke. padehal dok balik2 sapu mascara bio tebal. tapi, bile tang nk besihkan mascara la satu hal. hadehh..

HaNa Hani said...

lagi suke cat eyes nye
nampk lagi lentik bulu mate tuh
^_^

myezatul aQma said...

wow..saya sekali sekala ja pkai benda alah ni.pkai yg AVON ja..

zOeY zAu YaH said...

k.maiza:best kan

zOeY zAu YaH said...

koix: yup lenguh mulut nk menyebutnya hehe

zOeY zAu YaH said...

sy: cat eyes the best lah!

zOeY zAu YaH said...

cik: hehe tu lah tp ada satu remover nih berkesan.sng ja nk tgglkan maskara waterproof.nanti saya riview ye.

zOeY zAu YaH said...

hana: yup.! saya suka gak

zOeY zAu YaH said...

myzatul:sstg org mmg x ska pakai maskara hihi

Mizz ErMa said...

da lama xpakai mascara..>_<

zOeY zAu YaH said...

mizz: pakai semula skang hehe