video tutorial-black and gray eyes make-up macam kauorang requested tu..

Assalamualaikum..

bila ramai sangat yang requested saya tunjuk mekap
macam ini terus berasa seperti artis yang ramai peminat..
juga berasa sangat terharu..
rupanya  mekap saya menjadi idola..PANG !!!!
finelah..fine..
kalau sudah dasar perasan,tak boleh dibantu dengan apa cara sekalipun..

mekap ini adalah dari spesis yang sama.

ini adalah video mekap pertama saya buat guna HD camera.
tapi jangan berharap ianya seperti video michele phan..
ia cuma lebih clear dan fokus di bahagian mata..
so kauorang semua boleh tengok mata saya dekat2 dan menjadikan ia 
sebagai idola baru anda kah kah..! kasi lempang sikit...

p/s: abaikan bunyi kipas angin yang tak cool itu..

lain2 video mekap dan cara pakai shawl

sila like page saya kalau sudi.
ada kat sidebar bahagian atas sekali.

klik nuffnang nak kawen.

tenkiu..