bila orang glamer mai terus budak jakun nih terkinja2.

Assalamualaikum..

uols..uols..semalam ade orang glamer mai blog kite uols tau..
(dengan gaya kepochi)

CIK EPAL comel datang uolss..!

I rasa macam nak pengsan saja..
tapi tak boleh pengsan..
kang bangun pengsan balik..bangun pengsan balik..
habis tu camner?

pastu pokcik FIQ FIKRI saje je tau cakap camtuh..
mentang2 dia ada fb cik epal..

tak lama lepas tu ini yang terjadi...
CIK EPAL telah mengadd saya..!

owh pengsan..
pengsan..
pengsan..
pengsan..

pastu saya siap wall post cakap
'ini cik betul2 cik epal ke? PENGSAN !'
(nampak tak budak ini memang jakuness?)

pestime orang glamer add saya..
macam mimpi di siang hari woooo..!
okes sudah2..over pula dia ini..


dan ini juga buat saya rasa terharu yang amat..
siap pomot dalam blog benashaari.com lagik..
tenkiu abang ben..

Ini pula hadiah dari kawan blog..
key-chain sama macam header saya ha ha memang comel hokes!

hadiah dari kawan blog saya..si cantik manis ziera.
siap boleh tempah wooo..
ada macam2 bentuk..
boleh buat doorgift ke hape ke memang comel.

tq ziera sebab bagi hadiah yang comel sangat2 nih.
I LIKE!
(banyaknya perkataan comel)

p/s: saya tiada idea sebab banyak benda nak kena buat.

like fanpage kalau sudi.

klik nuffnang nak bedah..amin..

tenkiu.