budak2 ini memang lah + blogger paling pemes pun tak sombong

Assalamualaikum..

tahu tak apa aktiviti budak2 tadika yang cute semalam?
takde keje maka bersepah2 wall post,status,komen,memacam lah.
pengguna facebook yang lain naik bosan gamaknya.
asik2 status bebudak nih yang naik kan..

sila klik gambar untuk pembesaran yang obesiti..

sila baca kalau kalau rajin.
kalau malas takyah nak buat2 rajin pi baca dengan harapan
dapat membodek saya sempena hari raya yang bakal tiba..
raya tahun nih ai tak kasi duit raya uollss...
KAH KAH KAH
(eh kejinya tuan belog ini..kedekut semacam haji bakhil pula)


berpotpet bersama pokcik FIQ FIKRI

kiri: kak ELLY kasi lagu wajah kesayangan hamba dendangan hail amir WEEWWIITT!
ai peminat dia uollss tau..

tengah: share vlog FATIN SUHANA
pasal haters2 kesayangan..fatin adalah tidak sombong.

kanan: status penutup..kepala dah weng pasal banyak merepek.

ini memang merepek..
CCE PULAK JOIN THE CLUB..


status merepek pasal haters.
last2 abang BEN ASHAARI mai komen uoollllsssss...!
beliau adalah tidak sombong..


CIK EPAL juga adalah tidak sombong.
boleh bertegur sapa siap pungpang2 lagik.

dan sila tengok petak merah yang saya buat tu..
MACAM YUYU ?

adakah saya betul2 macam yuyu?
saya adalah budak comot tahu tak?
yuyu itu budak comel tahu tak?
tahu tak?
tahu tak?
tahu tak?
okes lempang nak?
(buat kesekian kalinya bergaduh dengan diri sendiri)

itu jek uollsss..
tuan belog semacam saje jek nak buat kauorang jeles
padahal orang2 gelamer dan berduyun2 mai belog kauorang kan?
(haku jek yang jakun).

sila like fanpage saya kalau sudi.
kat sidebar.

klik nuffnang bedah..amin..

tenkiu.