ini keje pokcik fiq

Assalamualaikum..

pokcik yang hensem ini bernama fiq fikri

beliau adalah lah hensem..lebih hensem dari jiran sebelah rumah saya.

beliau adalah pokcik saya yang tersayang..
err..cik puan sila sediakan payung sebelum hujan..
marilah berlari sebelum awek beliau membaling kerusi..
LARIKKK..!

ada apakah dengan pokcik ini?
marilah berjalan jalan di belog beliau...
dan marilah mengira berapa kalikah saya menyebut 'beliau'
=.="

klik sini >>> LELAKI GEEK

TENKIU pokcik...nenek terharu..
mesti babah jeles nih ha ha..

like fanpage saya kalau sudi.
ada kat sidebar yee..

klik nuffnang nak bedah.

p/s: serius kauorang mesti terus tekan butang 'x' kat atas kanan,
tutup lappy sekali suis semua pastu fobia dengar nama zoey zau yah
pasal masuk blog dia saja kena like lah,klik lah,bla bla bla lah..
BELAH LAH..! 
eh jangan..jangan..nangis i kang..

tenkiu..babai...

10 comments:

Fiq Fikri said...

nenek kesayagn pokcik ni...saje je..bg pokcik terkentuk kejap...

ape2 pun kite sahabat ok!!...babah xde plak..kalau die ade mesti bestt,
meriahhh....

zOeY zAu YaH said...

fiq: keh keh..babah bz jeeee..majuk arr gini..huhu

zOeY zAu YaH said...

fiq: keh keh..babah bz jeeee..majuk arr gini..huhu

Akulah Pak Lan said...

nenek..pakcik..semua ada aih..haha

CikHaniBhulat said...

lari..lari...takut kena baling kerusi =]

zOeY zAu YaH said...

apl: heh heh...

zOeY zAu YaH said...

cik hani: meh larik dgn kite haha

JEira Sudarmuji said...

haha..selalu lucu2..

zOeY zAu YaH said...

jeira: mane ade...

Ain_ Suke Senyum said...

ain singgah cini .
nak mintk tlg cument entry ni leh ?

http://zurain93.blogspot.com/2011/07/saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

tq .