kira kira blue contact lens

Assalamualaikum..

sila jangan salah faham..
kira2 itu bukan kira2 duit ke,kira2 berapa banyak lens yang tersembunyi ke
bukan..bukan..
kira kira tu jenama contact lens baru saya..

tenkiu pada kawan yang baik hati WANI yang cantik sebab bagi ini.
agaknya wani naik nyampess tengok belog budak sekor ini..
tak habis2 gila meroyan selagi tak dapat lens baru...
eh takyah lah kutuk diri sendiri..bikin malu saja..

wani ini seorang gadis gojes yang menjual lens.
ada banyak pilihan awak tau..
harga tersangatlah murah..bermula RM25 + sahaja.
p/s: baru pungpang2 dengan wani,esoknye lens saya dah sampai..
cepat betul..


1) packaging lens kira2.tak sangka packaging dia lebih cute dari saya..
pelis kauorang gelak la jauh2..I majuk kang..

2) saya pilih kira kira kaler blue = biru...ye saya rajin,
pasal tu saya siap translate kat awak2 semua..HA HA HA..

sila jangan berangan..jangan berharap lepas pakai lens ini wajah bertukar
menjadi sebijik seperti model itu..kalau berjaya bertukar sila bagitahu saya..
saya akan kasi gula2 doploh sen..budak2 takleh kasi banyak2..

3) corak lens.sangat cantik kan? 

4) lens baruku yang berwarna biru sungguh menawan kalbu..ececeh...lempang nak?
sengaja pilih biru konon2 nak jadi minah saleh..
tak habis2 budak ini kan? sangat kasihan..

KIRA KIRA CONTACT LENS
> water content: 38%.
> base crve: 8.6mm
> diameter: 16.0mm
> power 0-1000
> tahan setahun tapi cik wani sayang kata seeloknya
pakai 6-8 bulan sahaja.

> dia agak nipis berbanding kebanyakan korean lens yang saya jumpa.
(best!).
> kaler gelap seperti kebanyakan korean lens
(tapi sangat cantik !)
> ada ring(keliling lens tu) kaler hitam.
> bila pakai rasa selesa.macam tak pakai apa2.
> mata jadi besar dan bulat.
> mata bersinar sinar.
>pandangan jelas(saya adalah rabun).

SAYA SUKA HOKEH!
SILA SERBU LENSSHOP CIK WANI GOJES SEKARANG JUGA!

perbezaan antara pakai dan tidak.

penangan lens cik wani buat mata saya kelihatan besar..cun..gojes..mables..
dan er..er..okes sudahlah..karang kauorang semua naik menyampah nak baca belog saya.

nanti saya mekap dan pakai lens nih cantik2,
pastu saya tempek gambar kat sini ok?

tenkiu pada wani keranamu diriku berharga..
WEH SIAP ADA SLOGAN TUH..!

like fanpage saya kalau sudi.
kat sidebar.

klik nuffnang nak bedah..amin...

tenkiu.

42 comments:

Amy A. said...

kira-kira tu bahasa jepun..maksud dia bercahaya @ berkilat @ berkilau ;)

ღ p!nk veLvet ღ said...

wahhh~ chanteqnyer mate pas pakai lense ... mcm mate barbie :)

JEira Sudarmuji said...

semat la sys..

Fiq Fikri said...

lelaki cam sya sesuai dgn yg mne stu???

merahitujambu said...

wow...biru gitu...tak bahaya ke beli jenama dr luar ni??

zOeY zAu YaH said...

amy: =)

ejulz said...

ok la tu.. bukan boleh nampak pun jenama bila dah lekat kat mata.. heHE

zOeY zAu YaH said...

pink: kan? haha

zOeY zAu YaH said...

jeira: hehe tq

zOeY zAu YaH said...

fiq: kaler pinklah pokcik =D

zOeY zAu YaH said...

merah: im not sure

zOeY zAu YaH said...

ejulz: hehe

myezatul aQma said...

wah..mata nmpak sangat cantikbila pakai lens ni

zOeY zAu YaH said...

myezatul: kan?

Cik Nursya said...

wuhuuu.. mata nmpak besar.. nk cuba jgk, tp takut.. huhu

aTy _faRed~ said...

dear.. kalau bijik mate memang dah besar ok tak pakai lens kaler2 nih.. akak memang dah pakai lens rase 10 tahun dah tapi tak pernah lagi pakai yang kaler2 nyer.. cube cadangkan warne yang sesuai... :)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

laki bole pakai x???

aida4eva said...

omeeyyyy...

tp mata aida super kecik kang jadi ju0n seluruh mata warna biru..xde warna putih dh begitu

T____T

http://aida4eva.blogspot.com

Liza Razak said...

comelnye lens warna biru ni!! :)

zie_ira said...

wahh,cantik gak eak lens ni ,,slame ni ira pkai lens yg clear je,,nanti nak try yg kaler2 la plak,,memandang kan mate ira sepet ,,leyh la besar2 kan,,hehe,

wahh,,da tukar lagi baju blog ni,,hee

eh eh,,ira da pos keychain ,,tggu tau,,tak lame lagi smpai la tu,,:D

Finaz Jaafar said...

owh cun lah !

kte pn de beli lens kira2 blue ni tapi ak pakai lagi..ntah ape la rpe kte ble pky nt

zOeY zAu YaH said...

cik nursya: x sakit pun lah =)

zOeY zAu YaH said...

aty: warna plg cantik warna coklat lah..natural tp kesan dia mables kak..mata bsr pun blh guna yg jnis big eyes nih..big eyes buat mata kita selesa.kalau saiz biasa bg saya sendiri rasa sakit lah hihi..

zOeY zAu YaH said...

hencik patik: boleh jek babah..try lah.

zOeY zAu YaH said...

aida: mgkin gak haha tp serius kalau mata kcik pakai big mmg cantik! nampak ank mata dia ja..

zOeY zAu YaH said...

liza: cute kan? hihi

zOeY zAu YaH said...

zie: trylah yg bsr nih..baju baru saja suka tukar2 haha..dh pos erk? akn k tggu..x sbr! haha tq lah ya.

zOeY zAu YaH said...

finza: mesti cunlah =)

aDieyZa said...

akk x pernah pakai lens.. teringin nak pakai tp takut!!

EB said...

Ni kalau eb pki ni kompom mata eb besar kn.. hahahahahaha...

cik chinta said...

hoyehhh...dia ada lens sda

zOeY zAu YaH said...

adieyza: saya pakai sbb rabun tp x leh pakai speck..lens jek blh hihi..try lah kak..ok jek.

zOeY zAu YaH said...

EB: pastu dan2 jd EB SI MATA BULAT haha

Sufinah Yussof (SY) said...

wow~ dalam mata ade bunga.

zOeY zAu YaH said...

Cik: iyee..yeaa..haha

zOeY zAu YaH said...

sy: iyeee..tema bunga2

Mya said...

sangat cantikkkk ^-^

WuMing said...

Rambut dah Brunette... Mata lak Biru... Sakan budak nii... Buat lah.. asalkan bahagia dan tak mengganggu orang...Kan?...he..he..he..

zOeY zAu YaH said...

mya: tq

zOeY zAu YaH said...

wuming: kesian bdak nih kan? hehe

cik nur said...

nur tak pernah la cuba pakai lens hehehe'mcm ngeri pun ada ko hehehe
tapi kalo boleh nak cuba pakai seberlum kawin hehehe boleh :)

zOeY zAu YaH said...

cik nur:try lah..