sila jangan gatal tangan macam ini punya mak lampir =.="

Assalamualaikum..

selalunya saya tempek gambar yang cun-giler-tokti-pun-nangis-tengok-haku-weh!

tapi hari ini saya mahu tempek gambar yang biasa2 saja..
err...iyelah gambar biasa2..alah..biasa2 tuuu..
(padahal taknak ngaku gambar buroks)

owh pengsan !

dah jangan nak over..lempang kang baru tau..

p/s: rasa2 si fakers berani curik gambar ini tak?
kalau berani maknanya beliau adalah hebat HA HA HA..!
(gelak protes)

motif letak gambar suci itu cuma nak pesan..
janganlah awak2 semua gatal tangan nak garu muka ke,
nak picit jerawat ke..
kang tak pasal2 jadi muka mak lampir dalam gambar tu..
err..mane? mane? mane? (pura2 tak tahu).

itu memang dasar gatal tangan..
gatal jari...
tak termasuk gatal hati lagik..

awak semua jangan gatal tangan kalau mahu muka yang cantik okes?
kalau gatal nak kawen takpe..dibolehkan kah kah..

muka saya dah jadi merah2..
siap pakej parut  lama,parut baru,luka lama,
luka berdarah,luka dihati,luka dilukai,bla..bla..bla..
woii...sudahlah..

sekian laporan dari markonah wak tojo..
(hape motif tah nak tayang muka menggerunkan itu saja)


p/s: sudah dapat lens yang mables dari CIK WANI CANTIK.
nanti saya review ok? comels uuuu...! ouwww..!

like fanpage saya kalau sudi.
kat sidebar ye..

klik nuffnang nak bedah..amin..

tenkiu.

30 comments:

PinKy MoMMa said...

at least tak teruk sgt dik...
pssstt sis pun suka picit jerawat..wahhh asyikkkk ;p

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

homaigod nenek...jd ape ni????

JEira Sudarmuji said...

tetap cantek jugak,,

Su[E]yDA said...

salam kak zoey.

ader produk baek punyer utk hilangkan parut jerawat ker. aka tompok hotam logam tuh.

zOeY zAu YaH said...

pinky momma: haha..t lah kan..asyik btl

zOeY zAu YaH said...

hencik patik: kite gtl tgn pi picit jerawat+garu muka..kan dh merah2..

zOeY zAu YaH said...

jeira: kamu tu saje je kan..huhu

zOeY zAu YaH said...

su: ya meh? ape dia?

s.y.a.r.q said...

parut jerawat tu bak kate mak syarq, takpe...trademark. Senang nak cari dari jauh. :D

cik chinta said...

ahahaha..pengakuan berani mati. ble papa nak berangkat g uthm? ikot ke hantar?

zie_ira said...

yeah,,ira pon suke gatal tangan mempicit2,,huu

zOeY zAu YaH said...

syarq: hahaha tu lah kan..

zOeY zAu YaH said...

cik: bln 9 nih..sempat puasa n raya sama2 haha..tak ikiut kot..jauh sgt lgpun saya ada pojek pastuh haha..

zOeY zAu YaH said...

zie: geng!

Far8 budak baik said...

kalau mcm tu nk gatal
kawen jelahh senang cite..
hahahahaha..
pic mcm baru bgun dari tidoq je..
sebelum berblog..
mandi dulu yer..
hahahaha =p

zOeY zAu YaH said...

far8: dh mandi tu tp muka x mekap hehe..

sharifahzakiah said...

zoey ! kite suke gk picit2 jerawat. tp kalo xpcit dye brtandang x sudah. mcmne 2. any tips ?? huk3

zOeY zAu YaH said...

sharifah: takde tips lah cuma pakai gel jerawat.x nak parut x blh la picit hihi

HaNa Hani said...

haha...xpa zzy...geng ah kite
nek jerawat ase nak tekan2 je aiihhh
^_^

lamenye xjalan2 sini..rindu zzy!!

Qaseh dalia adelia said...

hihi berbeza muka .. natural beauty

zOeY zAu YaH said...

hana: itu ler..kamu gi mane?

zOeY zAu YaH said...

qaseh: takdenye beauty haha..

miszatie said...

hha mcm2 la u nih..adoii

Akulah Pak Lan said...

Kenapa tak dak orang nak curi gambaq pak lan? haha

zOeY zAu YaH said...

miszatie: kan? hehe

zOeY zAu YaH said...

apl: camne nk cri..pak lan x de ltk gamba mcm saya yg gila glamor nih haha

Elyzatul Nastaysah said...

syahdu gile la cik zoey klu dptpicit jerawat.feel gila la.same cm kite=)

zOeY zAu YaH said...

ely: asyik jek kan haha

Sufinah Yussof (SY) said...

tapi still okey SY tengok. bersih je muke.

zOeY zAu YaH said...

sy: taklah..licin mmg ya tp byk noda2 haha