sila jangan gatal tangan macam ini punya mak lampir =.="

Assalamualaikum..

selalunya saya tempek gambar yang cun-giler-tokti-pun-nangis-tengok-haku-weh!

tapi hari ini saya mahu tempek gambar yang biasa2 saja..
err...iyelah gambar biasa2..alah..biasa2 tuuu..
(padahal taknak ngaku gambar buroks)

owh pengsan !

dah jangan nak over..lempang kang baru tau..

p/s: rasa2 si fakers berani curik gambar ini tak?
kalau berani maknanya beliau adalah hebat HA HA HA..!
(gelak protes)

motif letak gambar suci itu cuma nak pesan..
janganlah awak2 semua gatal tangan nak garu muka ke,
nak picit jerawat ke..
kang tak pasal2 jadi muka mak lampir dalam gambar tu..
err..mane? mane? mane? (pura2 tak tahu).

itu memang dasar gatal tangan..
gatal jari...
tak termasuk gatal hati lagik..

awak semua jangan gatal tangan kalau mahu muka yang cantik okes?
kalau gatal nak kawen takpe..dibolehkan kah kah..

muka saya dah jadi merah2..
siap pakej parut  lama,parut baru,luka lama,
luka berdarah,luka dihati,luka dilukai,bla..bla..bla..
woii...sudahlah..

sekian laporan dari markonah wak tojo..
(hape motif tah nak tayang muka menggerunkan itu saja)


p/s: sudah dapat lens yang mables dari CIK WANI CANTIK.
nanti saya review ok? comels uuuu...! ouwww..!

like fanpage saya kalau sudi.
kat sidebar ye..

klik nuffnang nak bedah..amin..

tenkiu.